Lapsevanemana soovid oma lapsele ainult head aga olenemata sellest ei ole ta sinuga alati ühel nõul, mistõttu pead sa pidevalt tegelema oma ideede/ettepanekute põhjendamisega ehk müügiga.

See on ka su esimene õppetund, et müük ei ole millegi pähe määrimine, sest oma lapsele sa ju ei paku midagi sellist, mida ta ei vaja. Laps vajab lihtsalt infot, mis kasu tema saab nendest asjadest, mida sina tahad, et ta teeks.

Et oma tahtmist saada alustad sa kõige ehtsama müügiga, mida näed näiteks teleturu reklaamides, mis on nagu õpikust võetud:

Kliendi tähelepanu võitmiseks näidatakse/kirjeldatakse võimaliku probleemi, millele järgneb lahendus mõne toote või teenuse näol ja seda teed ka sina – näidates pilti punasest kurgust ja pakkudes lahenduseks rohtu

Inimesed ei taha milleski heast ilma jääda ja sellepärast kasutatakse müügis piiratud koguse või aja argumenti ja seda teed ka sina – kui sa kiiresti riide ei pane siis Mari sünnipäevale me ei jõua

Et kliente kiiremini ostma meelitada pakutakse toote/teenusega tihti kaasa väikseid kingitusi/boonuseid ja seda teed ka sina – kui toa ära koristad siis saad jäätist

Nüüd pane see kõik oma toote/teenuse võtmesse ja võib juhtuda, et järgmine kampaania on edukam, kui eelmine.

2