Viimasel ajal olen märganud kampaaniaid, kus kliendile pakutavaid väärtuseid on korraga nii palju, et see ei pruugi täita soovitud eesmärki ja ei ole ka äriliselt mõistlik.

Näiteks panin tähele kampaaniaid, kus ühes reklaamiti tooteid 50% allahindlusega ja samas pakuti ka 0% intressiga järelmaksu; teises reklaamiti toodet -100€ soodsamalt + anti kaasa ka kingitus.

Ma arvan, et esimeses reklaamis piisaks ka 50% soodustusest ja see intressi sõnum pigem nõrgendab sõnumit, kuna 0% ei tundu 50% kõrval midagi erilist. Lisaks, kui sa müüd toote madala marginaaliga, kas on veel mõistlik seda teha ka ilma tuleviku tuluta intresside pealt?

Teisel variandil sõnum vast segadust ei tekita aga kas tõesti -100€ soodustust pole piisav, et sa pead veel kaasa andma kingituse? Mina ei ole kindel, et kaasaantav lisaväärtus tõstab müüke oluliselt, et see kulu oleks äriliselt mõistlik.

Minu arvamus on, et reklaamide ülekülluses peaksime keskenduma lihtsale ja unikaalsele sõnumile, mitte neid kokku kuhjama. Lisaks tasub alati mõelda, kas see kõik ei tundu liiga hea ka kliendile ja su sõnum pole enam ustav ehk klient leiab end mõttelt, kus on konks?