Et teemad liiga ühekülgseks ei läheks siis annan sõna ka turundusinimestele, kes saavad jätta kommentaaridesse vastused all olevatele küsimustele, mis mind aegajalt kummitavad.

  1. Kui panen tänavale reklaami siis hindame selle edu vaatajate arvu järgi aga kui samal tänaval on müügiinimene siis loeme kokku müüke. Miks äkki enam ei ole kontaktid olulised või kui on siis me ei ole nende eest nõus maksma?
  2. Olen tähele pannud, et erinevate turundusauhindade väljaselgitamisel on müügitulemuste osatähtsus alla 50%. Kuidas saab kuulutada mingi kampaania edukaks, kui müügieesmärgid ei ole saavutatud?
  3. Kui suures fookuses on igasugused klikid ja vaatajate arv, kas ei ole oht, et kvantiteet muutub olulisemaks, kui kvaliteet? Või see tulemus on juba käes, kus veebis blokeeritakse reklaamid ja järelvaatamise populaarsus kasvab?

Mainin igaks juhuks ka ära, et ei ole turunduse vastane, vaid pigem huviline ja mulle eriti meeldib üks Ema Teresa tsitaat, mis minu arvates kirjeldab väga hästi  turundust ja müüki: „ Ma saan teha asju, mida sina ei saa ja sina saad teha asju, mida mina ei saa; koos aga saame teha vägevaid asju“

Usun, et müük ja turundus saaks teha koos veel vägevamaid asju, kui nad ei oleks enamasti eraldi osakonnad vaid üks meeskond. See tagaks kvaliteetsema sisendi klientidelt ja selle tulemusel tekiks sisukam väljund, mis tagaks iga kord edu. Kui toimetatakse eraldi siis ikka tekib sisse väikseid apsakaid ja kõik vajalik ei ole alati sünkroonis ja kooskõlastatud.

Kui tunned kedagi turundusest siis kindlasti jaga postitust!