Personaalne müük ei ole mingi uus hookus-pookus ja sellega saab hakkama igaüks, kes täidab kliendikontaktis all olevad punktid või vähemalt enamus neist:

 

1.) Sa ei eelda kliendi vajadusi, võimalusi ja soove tema vanuse, soo ega ka välimuse järgi.

2.) Sa proovid õppida enne pakkumist klienti tundma, mis on tema jaoks oluline, mis tööd ta teeb, mis on tema hobid.

3.) Sa annad kliendile rohkem infot, kui seda suudab pakkuda reklaamlause.

4.) Sa annad kliendile teada, miks sa just sellest talle räägid ehk tood välja kliendi kasu või kasu näiteks tema pereliikmetele.

5.) Sa tutvustad kliendile mitut võimalust/pakkumist.

6.) Sa annad kliendile oma soovituse ja põhjenduse, miks.

7.) Sa kirjeldad kliendi kasu läbi jutu/näite.

8.) Sa kasutad vestluses kliendi nime( ära üle pinguta).

9.) Sa usud, et sinu pakutud lahendus päriselt klienti aitab, teeb ta elu paremaks, mugavamaks, turvalisemaks.