Müügi võib mõelda väga keeruliseks ja raskeks tegevuseks aga tegelikult saab ka lihtsa ( vähemalt alguses) talupojamõistusega, kus ei ole vaja muud, kui päeva alustada väikse eneseanalüüsiga ja ei jookseks kohe tegutsema. Aktiivsus müügis on küll vajalik aga see võib olla väga petlik, kui teed asju valesti ja ei ole efektiivne.

To Do list:)

  1. Sea endale päeva eesmärk.
  2. Alusta päeva eelmise päeva kokkuvõttega – kas eesmärk sai täidetud; mis tegevusi sa selleks päriselt tegid.
  3. Kui eesmärk ei saanud täidetud siis esimene põhjus on see, et sa tegelikult ei teinud midagi teisiti ja sa peaks paika paneme väga konkreetse plaani, mis tegevust sa hakkad tegema (igale kliendile tutvustan meie päevapakkumist vms). Luban, et ei aita see, kui ütled, et proovid rohkem või muu selline enesepettus.
  4. Kui tegid küll konkreetseid tegevusi ja ikka ei tulnud eesmärk täis siis tihti on takistuseks see, et tegid neid tegevusi vähe ja unustasid ära, et müük on võimaluste tekitamine ja tulemusteks on vaja alguses kvantiteeti.
  5. Kui siiski tegid uusi tegevusi ja katsetasid seda paljude klientidega aga ikka ei tulnud eesmärk täis, siis ära torma kohe seda kordama ainult sellepärast, et oled töökas ja tubli. Palun katseta ja proovi teha midagi teistmoodi, sest siis on vähemalt võimalus, et midagi muutub paremaks.
  6. Kui kõik eelneva oled ära katsetanud siis lihtsalt küsi abi teistelt töökaaslastelet, kes õnnestuvad paremini või lase juhil oma tegevusi jälgida ( ideaalis peaks ta seda ka ilma küsimata tegema), et ta aitaks sind kõrvalt analüüsida.

Kui nii käitud siis oled juba parem, kui keskmine Eesti müügimees ja sind ootavad müügitabelite tipud.