Olen märganud, et värsked müügiinimesed teevad oma elu väga keeruliseks, kui kohe “lendavad” kliendile  peale pakkumisega ja siis ei saa aru, miks sellele järgnes EI, kuigi pakkumine oli väga hea. Mul on sellele kiire lahendus, kus  väikeste JAH´ide taktikaga saab olukorda muuta päevapealt  ja mõtte seletan lahti lihtsustatud reisikindlustuse näitega:

Tänane olukord

MÜÜGIINIMENE: Sooviksin teile pakkuda reisikindlustust, mis on praegu 50%`lise soodustusega

KLIENT: EI soovi

MIS LÄKS VALESTI? Kõigepealt klient ei saa aru, miks tal seda vaja on ehk, mis on tema kasu? Teiseks tuuakse soodustus mängu enne, kui klient on üldse tavahinda kuulnud ja võetakse endalt ära ka kauplemisvõimalus, kui  kliendil peaks teenuse vastu huvi olema

Väikeste JAH´idega olukord

MÜÜGIINIMENE: Kas teil või teie tuttavatel on juhtunud, et reisile minnes lennuk hilineb

KLIENT: JAH ükskord oli küll nii

MÜÜGIINIMENE: Kas sellega kaasnesid ka mingid ekstra kulud

KLIENT: JAH sõime lennujaamas

MÜÜGIINIMENE: Mul õnneks seda ei ole juhtunud aga ükskord kohvrid kadusid küll  ära. Mis te arvate, kas mul tuli kõik reisiks vajalik kohapealt osta

KLIENT: JAH tõenäoliselt küll

MÜÜGIINIMENE: Et kõik sellised riskid ja muud sarnased ebameeldivused oleks võimalikud valutud siis meie firma pakub reiskindlustust, mis tagab teile selliste kulude katmise. Mis arvate, kas see võiks olla midagi teile

KLIENT: JAH aga mis see maksab

MÜÜGIINIMENE: nädal maksab 40€

KLIENT: natukene kallis, ma pean mõtlema

MÜÜGIINIMENE: ma usun, et see teenus on igati vajalik, et reis oleks muretu ja kui täna otsustate siis saan teile teha 50% allahindlust

KLIENT: no siis JAH teeme ära

On ju lihtne:)