Tihti müügiargumendid ja turundussõnumid keskenduvad toote või teenuse funktsionaalsusele ja tahaplaanile jäävad kliendi soovid. Mida siis klient soovib ja millele võiksime neid sõnumeid luues mõelda? Me peame minema natukene sügavamale inimese sisse ja innustama kliente:

  • Inimene tahab olla parem – Kas sinu tootel/teenusel on väärtused, mis aitavad olla parem inimene? Näiteks ostes sinu toodet/teenust, kas ma säästan loodust? Või tänu sellele ostule muutub kuidagi ühiskond või minu tulevik paremaks? Mulle küll meeldib mõelda, et minu drooni ost aitab kaasa tehnoloogia arengule, mis tulevikus viib lendavate autodeni.
  • Inimene tahab teha asju paremini – Kas sinu toode/teenus aitab teha midagi kiiremini, paremini või arendab mingit spetsiifilist oskust? Mul laps kasutab 2 aastasest alates ipad`i ja täna on ta ainuke tüdruk oma robootikaringis. Hea on vabanduseks mõelda, et aitasin oma laiskusega ta lähemale mingile tuleviku töökohale.
  • Inimene tahab tunda ennast paremini –  Kas sinu toode/teenus tekitab kliendis mingi õnnetunde? On kuidagi kasulik või meelehautuslik? Ma tunnen end näiteks jube hästi, kui jõusaali uksest sisse lähen ja kas seal sees ka midagi tehakse pole enam oluline:)
  • Inimene tahab parem välja näha – Kas sinu toode/teenuse aitab seda teha kuidagi visuaalselt või aitab kliendil saavutada  sotsiaalset tähelepanu? Saan siin jälle drooni näidet kasutada, kui selle ikka kuskil välja võtan siis saan vähemalt korraks kõigi pilgud endale.

Ideaalis peaksid sa juba oma toodet või teenust luues samad punktid läbi käima, sest siis on õnnestumise tõenäosus suurem. Minu arust Tesla on üks hea näide, kes saab siit nimekirjast väga paljudele asjadele pihta ja inimesed maksavad asjade eest, mis pole veel valmiski.