Müügieesmärkide seadmine võib olla väga erinev ja tõenäoliselt kõik variandid töötavad omal moel. Küll aga üks on kindel, kui sa seatud eesmärke ei jälgi ja vastavalt tulemustele ei tee muudatusi/tegevusi siis neist ei ole kasu. Lisan ainult ühe võimaluse, mis minu arvates töötab kõige paremini.

Tegevuspõhised eesmärgid ehk mõõdad tükke, mis tekitavad võimaluse müügiks. Näiteks: koputused uksele; kõnede hulk; e-kirjade maht; pakkumise tutvustamiste arv; kliendi külastused jms. Positiivne on see, et tulemus sõltub 100% müügiinimesest ja vabandusi on vähem, sest ei saa süüdistada klienti, pakkumist  ja toodet/teenust, kuna sa ei mõõda müügitükki ega sellest tulenevat raha, vaid müügiinimese enda panust.

Muidugi ainult tegevuspõhistest eesmärkidest ei piisa, kui sa ei jälgi panuse kvaliteeti. Kõige lihtsam viis on panna kontrollnumbriks müügiprotsent ehk õnnestunud müügid vastu tegevust.

Ja olenemata sellest, kuidas sina müüke mõõdad, soovitan aegajalt tõsta eesmärke näiteks 50 -100%, sest siis on võimalus, et leitakse uusi lahendusi ja võimalusi. Kui tõusud on 5-15% ei pane see kahjuks  teisiti mõtlema ega käituma. Loomulikult peab seda toetama motivatsioonisüsteem, mis ei tohi olla karistatav ehk sa ei saa midagi , kui 100% tõusu ei tule. Pigem vastupidi, kui sa selle saavutada saad näiteks 4 kordse tulemustasu ja loo ka eraldi vahesammud maksimumini jõudmiseks.