Kas 2019 on aasta, kui robotid saavad müügis paremaks, kui inimesed?

Ma usun, et tänased tehnoloogilised abivahendid müügis töötavad väga hästi ja teevad seda kohati juba paremini, kui inimesed. Küll minu jaoks jääb midagi puudu…sa saad aru, et lahendus on tark ja leidlik nagu matemaatika õpetaja aga emotsioonist jääb väheseks.

Kuna müük on väga emotsionaalne siis ma arvan, et mida rohkem on tehnoloogilisi vahendeid, seda lihtsam on jälle tulevikus müüa inimkontaktis. Inimesele on omane kontakt teise inimesega ja see siiras naeratus on see, mida ta lihtsalt hakkab igatsema.

Mis küll ei tähenda seda, et tehnoloogilised lahendused ei tule kasuks ja müügirekordeid teevad need, kes võtavad kasutusele uued lahendused, sest see on EFEKTIIVNE ja arendavad oma müügiinimesi, sest see tagab KVALITEETSE kliendisuhte.