Müügitegevusel on üldjuhul negatiivne kuvand ja sellest tulenevalt ei seostata seda kliendirahuloluga aga tegelikult on olukord hoopis vastupidi ja MÜÜK on üks kindlamaid tegevusi, mis kasvatab klientide rahulolu ja lojaalsust.

Põhjus on väga lihtne – müük tekitab VAU kogemuse, sest kui see on tehtud kliendi vajadustest lähtuvalt siis see lahendab mingi kliendi “mure” ja juba see protsess annab kliendile uut infot, mida ta varem ei pruukinud teada ( kui ka ei osta).

See töötab umbes samamoodi, kui sa sünnipäeval saad kingi siis on see meeldiv aga sa oskad seda oodata ja VAU kogemus puudub. Kui aga sa saad kingituse suvalisel kolmapäeval siis see on VAU , kuna sinu ootuseid on ületatud.

Nii, et kõik klientidele jagama uut infot ehk müüma, sest tellimuse täitmisest ja viisakast “Terest” enam ei piisa.