Müügitöö on raske, sest juba inimsuhtlus on keeruline ja lisaks enda muredele pead sa hakkama saama igasuguse “jamaga”, mida iga ettevõte paratamatult tekitab.

Aga see ju ei tähenda, et ootused sinule väheneksid ja see on OKEI, sest pole midagi mõnusamat müügitöös, kui keerulistes tingimustes oma osa hästi ära tegemine.

Küll soovin ma kokku leppida paaris asjas:

  1. Kui sa oled juht ja murelik klient tahab sinuga suhelda siis sa ei “jookse” minema ega kasuta oma tiimi inimkilbina…OKEI? Sinu töö on kaitsta oma meeskonda, mitte vastupidi.
  2. Kui sa oled juhatuse liige või keegi, kes teeb olulisi otsuseid siis palun ära kasuta mureliku kliendi probleemide lahendamiseks vahendeid, mida sa ei ole andnud müügimeeskonnale…OKEI? Sinu töö ei ole eesliini “lolliks” tegemine oma “erilahendustega”, vaid olla neile toeks ja seista oma otsuste taga.