Erinevaid müügikanaleid ja müügiviise on palju, mis tagavad müügiinimesele töö igas olukorras…tule vaid mugavustsoonist välja;)

Kui see paindlikus ja võimalus on müügiinimesele piisav siis usun, et ettevõtted peaks kasutama müügiinimeste ressurssi laiemalt ja võtma ka müügiinimesi appi näiteks :

  • Muutma müügiprotsesse – protsessijuhi ja müügiinimese mõttemaailm ja kliendi tunnetus on väga erinevad… koos aga sünnib hoopis uuel tasemel kliendikogemus
  • E-poode looma ja parandama – arendajad ja kasutajakogemuse spetsialistid on omal alal tugevad aga müügist nad tihti ei tea midagi…koos aga sünnib hoopis teisel tasemel lisamüük, müügitekst, müügisammud jne
  • Juturoboteid õpetama – täna juturobotid oskavad juba ilusti suunata ja vastata aga head müügirobotit ma pole veel näinud …usun, et asi on õpetajas ja ta on su ettevõttes olemas
  • Looma/muutma teenuseid/tooteid – Toote/teenusejuhid on paljudes asjades tugevamad, kui müügiinimesed aga nad pole tihti klienti näinud…koos aga sünnib turuhitt
  • Turundus ja müük peab toimima koos – täna turundus rõhub väga palju visuaalile, kreatiivsusele ja klikkidele/vaatajatele…koos aga tagatakse ka müügitulemus, mis on samuti turunduse eesmärk;)

Müügiinimene vajab ka vaheldust ja sul on võimalus teda motiveerida vägeva lisapanusega!