Kui räägitakse müügist siis pigem on rõhk sellel, kuidas müüa ehk oskused, aga kas ainult see on edu saladus?

Mina usun, et ajastus ehk millal müüa on olulisem ja sellele peaks rohkem keskenduma. Kui aeg on “vale” tähendab see tuhandeid kontakte, et leida kliente ja see on suur kulu. Küll ajastust saab parandada, kui:

  • Keskenduda toodete/teenuste müügile, mis vastab olukorrale, sessoonsusele jne.
  • Pakkuda juurde sidus teenuseid/tooteid.
  • Küsida klientidelt soovitusi, kes võiks veel sinu teenust/toodet vajada.

Aga see pole midagi uut ja usun, et ettevõtted peaks oma müügikanaleid laiendama, et olla kliendi juures enne, kui ta ka ise teab :), et ta sinu teenust/toodet vajab.

Näiteks tehnoülevaatus teab, kelle rehvid on kulunud; ehitaja teab, kes planeerib uut kööki; sinu raamatupidaja teab sõpra, kes vajab sinu ettevõtte teenust/toodet jne…jne.

Täna on “õige” aeg teada aga see info ei ole lihtsalt sinu käes. Mul ei ole sulle kindlalt vastust, kuidas luua efektiivseim müügivõrgustik aga teeme koos proovi ja ehitame üles oma müügi “Bolti/Uberi”, kus kõik osapooled võidavad. Mina olen teinud esimesed sammud www.tipit.ee