Momentumi all ma mõtlen seda, et äkki kõik õnnestub ja ka sinu nõrgim müügiinimene teeb rekordeid ja tahab veel:). See on olukord, kus iga nädal tuleb uus müügirekord ja su müügitiim on peatamatu.

Kõlab nagu unistus ja sa saad seda ise luua. Vaja on korralikku sünki terve ettevõtte peal ja ühist ajastust:

  1. Fookus konkreetne ja süngis…müük, turundus, toode/teenus
  2. Stardiaeg paigas
  3. Pakkumine paigas
  4. Midagi uut…kas pakkumine, teenus/toode vms
  5. Tulemustasu süsteem soosib fookust ja on motiveeriv

Kogu see valem töötab müügitiimi usu ja õnnetunde pealt…umbes nii:

  • Pakkumine ja uudsus loob usu õnnestumiseks
  • Turundus toob “esimese” kliendi
  • Usk saab kinnituse ja tekib õnnetunne
  • “Lumepall” läheb veerema ja iga müük võimendab õnnetunnet ja tekib MOMENTUM, kus müügitiim on kõige paremas mõttes peatamatu

See olukord ei ole igavane ja MOMENTUM saab üks hetk otsa, aga sa saad seda korrata, kui alustad otsast ja täidad kõik kriteeriumid uuesti.