Et müügis olla edukas, siis pead end pidevalt arendama ja oma tegevusi analüüsima. Kui sa ei tea kust alustada, siis mõtesta enda jaoks lahti all olevad küsimused ja anna teada kuhu sa jõudsid.

 

    • Kas sa müüksid teisiti või peaksid seda tegema, kui võtta ära sinu ettevõtte bränd?
    • Mida sa suudad pakkuda kliendile, mida ta juba Googlest ei leia?
    • Kui sa mõtleksid ennast ostjaks igas kontaktis, kas sinu müük oleks teistsugune?
    • Kas täna on kõik tooted/teenused nii sarnased, et võidab see ettevõte, kelle müügiinimesed aitavad kliendil lahendada kitsaskohti ja leida tema kasu paremini?
    • Kas enamus kliente näeb ja teab, et tal on mingi kitsaskoht või pead sina seda tutvustama ja kirjeldama?
    • Kas sa oled edukam, kui küsid kliendilt küsimusi või siis, kui laod kliendile ette toote/teenuse nimesid ja funktsioone?
    • Kas tähtsam on tootest/teenusest saadav väärtus või hind ja kliendi eelarve?
    • Kas üks pakkumine on parem või 2-3 valikut, et klient teeks positiivse otsuse?
    • Kas klient ostab emotsiooni või ratsionaalsust?
    • Kas sa õnnestud paremini, kui iga kliendiga oled autentne ja empaatiline või kui loed ainult õpitud lauseid ja küsimusi?