Alustame seekord väikese testiga 😉

  1. Mõtle oma viimase müügikontakti või reklaami peale, mida kogesid.
  2. Mitmele allolevale küsimusele said vastuse JAH?
      1. Kuidas see teenus/toode toimib?…JAH/EI?
      2. Mis see teenus/toode on?…JAH/EI?
      3. Mida see teenus/toode teeb?…JAH/EI?
      4. Miks sulle seda teenust/toodet vaja?…JAH/EI?
      5. Miks sulle selle pakkuja teenust/toodet vaja?…JAH/EI?

Sa muidugi ei pruukinud ühelegi saada vastust 🙂 aga minu kogemus ütleb, et tihti ei saa me just vastust kahele viimasele küsimusele ehk MIKS?

Ja põhjus on lihtne, see nõuab rohkem vaeva, kui lihtsalt toote/teenuse kirjelduse esitamine.

Et sa saaksid MIKS küsimusele “vastata” peaksid sa:

    1. Klienti natukene tundma, et saada aru tema päris kitsaskohtadest/väljakutsetest ehk küsima küsimusi.
    2. Tundma turgu, et sul oleks hüpoteesid, mis mured kliendil võiksid olla.
    3. Tundma konkurenti, et sa oskaksid selgitada, miks sina oled kliendile parim valik.

Ära eelda, et klient teab MIKS tal sind vaja ja ära unusta kliendile selgitamast MIKS sinu toode/teenus temale parim.

Vasta MIKS ja sinu müük kasvab, sest see keskendub kliendi vajadustele ja sinu eristuvusele!