Aastal 2021 tähendab müük jätkuvalt kliendi aitamist, aga kuidas aidata klienti uues reaalsuses?
- KIIRUS
- Sa pead kliendile pakkuma just seda, mida ta hetkel vajab ehk sa pead oma plaane muutma vastavalt olukorrale. Kui sa planeerid fokusseerida märtsis tootele/teenusele X siis ole valmis seda muutma, kui klient vajab sel hetkel toodet/teenust Y või X.1
- Ära pane kümneid tuhandeid reklaami tootmisele, sest siis sa ei ole valmis sellest investeeringust loobuma ja ei kuula klienti. Loo reklaam lihtsate vahenditega ( telefon jne) ja ära karda autentsust, eriti sotsiaalmeedias.
- Võimalus väikestel konkureerida suurtega, sest nende protsessid, kinnitusringid, reeglid jne on palju lihtsamad = kiiremad.
- TURVALISUS
- Kas sinu toode/teenus aitab kliendil tagada mingi turvalisuse aspekti? Kui jah siis kasuta seda argumendina rohkem, kui varem.
- Kas sinu ostuteekond on kliendile turvaline? Saab tellida veebist, vestelda videos/kõnes, kontoris/poes on ruumi, maskid on saadaval jne? Taga see kliendile ja ta eelistab sind.
- Kuidas tagad enda olemasolu ja abi kliendile ka tulevikus, anna talle sellest teada.
- KLIENDIKOGEMUS
- Suurim “relv”, millega suudad eristuda konkurentidest ja mis läheb kliendile korda. Peaaegu kõik ülejäänud on kopeeritav tundidega.
- Ole alati aus ja autentne…igas kanalis ja meediumis.
- Ole alati personaalne ja lähtu konkreetsest kliendist ja tema vajadustest…igas kanalis ja meediumis.
- Ole hooliv ja empaatiline, pane ennast kliendi olukorda.
- Pea kinni oma lubadustest ja ära luba üle, sest ilma usalduseta ei ole sul klienti.
- Ole kliendi suhtluses selge ja lihtne…igas kanalis ja meediumis.
- Kaasa kliente oma plaanidesse, küsi tema arvamust oma järgmisele teenusele/kampaaniale. Ja tee seda telefoniteel, mitte kirja vms lihtsal viisil, kus sa ei saa vajalikku infot ja kus klient ei tunne, et on kaasatud.
- Ole kliendile kättesaadav ja seda sekunditega, sest ka siin kiirus on oluline.
- Suurim “relv”, millega suudad eristuda konkurentidest ja mis läheb kliendile korda. Peaaegu kõik ülejäänud on kopeeritav tundidega.
Ole valmis üllatusteks, sest keegi meist ei tea, mis on järgmine “WC paberi” fenomeen.