Aastal 2021 tähendab müük jätkuvalt kliendi aitamist, aga kuidas aidata klienti uues reaalsuses?

  • KIIRUS
    • Sa pead kliendile pakkuma just seda, mida ta hetkel vajab ehk sa pead oma plaane muutma vastavalt olukorrale. Kui sa planeerid fokusseerida märtsis tootele/teenusele X siis ole valmis seda muutma, kui klient vajab sel hetkel toodet/teenust Y või X.1
    • Ära pane kümneid tuhandeid reklaami tootmisele, sest siis sa ei ole valmis sellest investeeringust loobuma ja ei kuula klienti. Loo reklaam lihtsate vahenditega ( telefon jne) ja ära karda autentsust, eriti sotsiaalmeedias.
    • Võimalus väikestel konkureerida suurtega, sest nende protsessid, kinnitusringid, reeglid jne on palju lihtsamad = kiiremad.
  • TURVALISUS
    • Kas sinu toode/teenus aitab kliendil tagada mingi turvalisuse aspekti? Kui jah siis kasuta seda argumendina rohkem, kui varem.
    • Kas sinu ostuteekond on kliendile turvaline? Saab tellida veebist, vestelda videos/kõnes, kontoris/poes on ruumi, maskid on saadaval jne?  Taga see kliendile ja ta eelistab sind.
    • Kuidas tagad enda olemasolu ja abi kliendile ka tulevikus, anna talle sellest teada.
  • KLIENDIKOGEMUS
    • Suurim “relv”, millega suudad eristuda konkurentidest ja mis läheb kliendile korda. Peaaegu kõik ülejäänud on kopeeritav  tundidega.
      • Ole alati aus ja autentne…igas kanalis ja meediumis.
      • Ole alati personaalne ja lähtu konkreetsest kliendist ja tema vajadustest…igas kanalis ja meediumis.
      • Ole hooliv ja empaatiline, pane ennast kliendi olukorda.
      • Pea kinni oma lubadustest ja ära luba üle, sest ilma usalduseta ei ole sul klienti.
      • Ole kliendi suhtluses selge ja lihtne…igas kanalis ja meediumis.
      • Kaasa kliente oma plaanidesse, küsi tema arvamust oma järgmisele teenusele/kampaaniale. Ja tee seda telefoniteel, mitte kirja vms lihtsal viisil, kus sa ei saa vajalikku infot ja kus klient ei tunne, et on kaasatud.
      • Ole kliendile kättesaadav  ja seda sekunditega, sest ka siin kiirus on oluline.

Ole valmis üllatusteks, sest keegi meist ei tea, mis on järgmine “WC paberi” fenomeen.