POPULAARSUS VÕIB OLLA SINU OLULISIM MÜÜGIARGUMENT

Kui klient on midagi ostmas siis tema jaoks on oluline, et toode/teenus omaks mingit funktsiooni, mis tema mure lahendaks või talle kasu tooks. Samas aga tahab klient olla kindel, et teeb õige otsuse ja ta hakkab sellele kinnitust otsima.

Oletame, et sa oled ostmas endale uut telefoni ja sinu jaoks on oluline, et aku kestaks võimalikult kaua ja sa teed esimese valiku parima aku kestvuse järgi aga, kas sellest piisab, et teha ostuotsus? Või pigem oled valmis võtma ka 4 tundi vähem kestva akuga telefoni, kui saad teada, et see teine on hetkel klientide seas kõige populaarsem mudel? Ma ei tea, mis on sinu vastus aga kogemusest ütlen, et enamustel sellistel juhtudel võidab populaarsus funktsiooni.

Samas loomulikult ei saa toodet/ teenust müüa ainult populaarsusega, sest vaevalt midagi saab olla väga edukas, kui sellel sisu puudub. Parimad näited minu arvates on erinevad start up'id, mis juba alguses saavad tihti populaarseks, kuna annavad lootust uutele lahendustele, mis muudavad sinu elu ja kliendid ostavad ainult juba selle pealt toodet, kas või ette aga tihti see ei juhtu reaalsuses, sest lubatud funktsioon päris nii ei toimi nagu arvasid.

Kokkuvõtvalt on minu arvamus järgmine: selle asemel, et tootesse/teenusesse investeerida metsikult raha, et olla grammi võrra konkurendi funktsioonidest parem tuleks enne veenduda, et su tootel/teenusel oleks vähemalt üks funktsioon, mida klient vajab ja siis tuleks tegeleda sellega, et see lendaks ja siis hakata alles timmima.


Kommentaarid

Email again:

Eelmine

IGA KONTAKT ON OLULINE

Järgmine

LÕPETAGE NIMEDE JA FUNKTSIOONIDE MÜÜK

Jaga seda artiklit