TOIDUOSTMISE TULEVIK

Olen väga suur toidupoodide iseteeninduskassade kasutaja, kuna meeldib kiirelt oma asjad kätte saada ja kaduda. Hetke lemmik on Selver, kus saan kohe asjad kotti panna ja ei pea mitu korda kaupa lappama ühest hunnikust teise.

Olen väga suur toidupoodide iseteeninduskassade kasutaja, kuna meeldib kiirelt oma asjad kätte saada ja kaduda. Hetke lemmik on Selver, kus saan kohe asjad kotti panna ja ei pea mitu korda kaupa lappama ühest hunnikust teise.

Aga kui kiirus ja mugavus on oluline siis saab kauba tellida ka e-poest, kuidas nüüd teha valik, millist varianti kasutada?

Kuna e-poe puhul tellin kauba nö ette tekib ettevõtte ja ka kliendijaoks uus võimalus lisamüüki nautida, kus ettevõttel on võimalus rohkem müüa ja minule tuletakse meelde, et kui võtsid singi siis ära unusta juustu.

Millega ma ei ole nii rahul on alustamise protsess, et hakata e-poe kasutajaks ehk pead tegema oma esimese ostukorvi selles suures menüü rägastikus, miks ei võiks eelmiste ostude põhjal mind, kui püsiklienti oodata valmis ostukorv, kus saaks vajadusel teha väikseid muudatusi?

Teine mure on planeerimine, millal midagi vaja ja millal on aega kuller vastu võtta ja sellepärast eelistan täna veel iseteeninduskassat. E-poe eeliseid saaks aga suurenda, kui drive in variant oleks rohkem levinud, kus lõunapausil tellin kauba ära ja õhtul võtan lihtsalt komplekteeritud ostukoti peale.

Kas aga sellise arengu tulemusel kauvad suured poeketid ja tekivad hulgilaod, kes täidavad e-poe tellimusi? Ja väikseid kodupoode saadab edu, kes personaalse ja meeldiva klienditeenindusega pakuvad alternatiivi arvutitele?


Kommentaarid

Email again:

Eelmine

KUIDAS KÜSIDA PALKA

Järgmine

AKTIIVMÜÜK MEELDIVAMAKS

Jaga seda artiklit