Tänane olukord
MÜÜGIINIMENE: Sooviksin teile pakkuda reisikindlustust, mis on praegu 50%`lise soodustusega
KLIENT: EI soovi
MIS LÄKS VALESTI? Kõigepealt klient ei saa aru, miks tal seda vaja on ehk, mis on tema kasu? Teiseks tuuakse soodustus mängu enne, kui klient on üldse tavahinda kuulnud ja võetakse endalt ära ka kauplemisvõimalus, kui kliendil peaks teenuse vastu huvi olema
Väikeste JAH´idega olukord
MÜÜGIINIMENE: Kas teil või teie tuttavatel on juhtunud, et reisile minnes lennuk hilineb
KLIENT: JAH ükskord oli küll nii
MÜÜGIINIMENE: Kas sellega kaasnesid ka mingid ekstra kulud
KLIENT: JAH sõime lennujaamas
MÜÜGIINIMENE: Mul õnneks seda ei ole juhtunud aga ükskord kohvrid kadusid küll ära. Mis te arvate, kas mul tuli kõik reisiks vajalik kohapealt osta
KLIENT: JAH tõenäoliselt küll
MÜÜGIINIMENE: Et kõik sellised riskid ja muud sarnased ebameeldivused oleks võimalikud valutud siis meie firma pakub reiskindlustust, mis tagab teile selliste kulude katmise. Mis arvate, kas see võiks olla midagi teile
KLIENT: JAH aga mis see maksab
MÜÜGIINIMENE: nädal maksab 40€
KLIENT: natukene kallis, ma pean mõtlema
MÜÜGIINIMENE: ma usun, et see teenus on igati vajalik, et reis oleks muretu ja kui täna otsustate siis saan teile teha 50% allahindlust
KLIENT: no siis JAH teeme ära
On ju lihtne:)
Kommentaarid