Nagu me kõik teame ei ole olemas ideaalset toodet või teenust, millel poleks ühtegi puudust aga samas, millal sa viimati kuulsid, et müügiinimene oleks midagi negatiivset oma toote või teenuse kohta öelnud? Pakun, et väga paljud ei olegi kuulnud, sest pole ju loogiline oma tooteid või teenuseid halvas valguses näidata, eks?
Ma ei ole aga selle loogikaga 100% nõus, sest kuulen väga tihti positiivsetest argumentidest pakatavaid müügikõnesid ja minu jaoks juhtub see, et need pole enam usutavad ja tunduvad liiga head, et olla tõesed.
Minu soovitus on julgemalt välja tuua ka toote puuduseid, sest sellega sa tegelikult tekitad kliendis usaldust, mitte ei aja teda eemale. Küll see eeldab, et sinu tootel või teenusel on positiivseid argumente rohkem ja need lahendavad kliendi vajadused.
Kiire näide:Nutitelefoniga saad sa lugeda e-kirju, surfata internetis ja teha pilte aga arusaadavalt kõik need tegevused nõuavad palju energiat ja sa pead harjuma akut laadima üle päeva.
Kommentaarid