Nimetan seda "lõksuks", sest ükski klient ei vaja hinda, vaid loeb väärtus, mis ta selle eest saab... 10€ võib olla kallis ja 100€ odav, sest oluline on, mis klient selle eest saab.
Teiseks tihti läheb meelest, miks meie teenuse/tootehind on kallim, üldjuhul on ju selleks selge põhjus...tuleta see lihtsalt meelde.
Nagu kohv ja kohv ei ole alati võrreldavad, ei ole ka sinu toode/teenus alati sama konkurentidega. Ühe kohvi eest oleme me nõus maksma maksimaalselt 0,50€ ja teise eest vabalt 2,5€, sest väärtus on erinev : maitse, millises tassis see on, kas on karu pilt vahul, kas saan kiirelt ja mugavalt selle kätte jne.
Sellest "hinnalõksust" saab välja, kui keskenduda asjadele, mida sina mõjutad:
- Sinu uskumused
- Sinu aktiivsus
- Sinu areng ja oskused
- Sinu soov klienti aidata
- Sinu kreatiivsus
- Sinu teadmised turust ja konkurentidest
Eraldi rõhutaks oskusi, sest "hinnalõksus" on tihedamini müügiinimesed, kes tahavad lihtsat, kiiret müüki ja kompenseerivad hinnaga enda müügioskuseid.
Kommentaarid