Mu plika (15) tahtis suvel raha teenida.
Pakkusin, et müü mind.
Pakkusin, et müü mind.
Esimene reaktsioon - whaaat? Aga kui mainisin tulemustasu, läks asi juba teemaks. Selge oli see, et ta ei tee kõnesid ega pane oma nägu Instagrammi.
Jäi e-kiri - turvaline ja mugav.
🔹 Loo enne väärtus kui küsid.
Keegi ei võlgne sulle midagi. Kui tahad midagi saada, anna ennem.
🔹 Filtreeri.
Vali esimese kirjaga välja need, keda müügiareng üldse huvitada võiks.
🔹 Ole ajakohane ja personaalne.
Kirjuta ainult siis, kui sa tead - miks just see klient ja miks täna.
🔹 Kasuta oma vanust, ära varja.
Kui 15-aastane kirjutab suvetöö raames müügikirju, siis juba see eristub.
Allpool tema esimesed kirjapõhjad, mida toetas Marko AI - minu koolitatud müügitreener ja rollimängu partner.
Mis arvad - kas sina vastaksid sellisele kirjale?
Tere
Nägin, et olete pannud kuulutuse CV online, kus otsite endale müügiinimest.
Mina olen Mia (15) ja sel suvel tegelen ma suvetööga oma isa juures, kes on müügikoolitaja.
Mõtlesin, et pakun väikese abivahendi, mis võib kasuks tulla teie uuele töötajale: kiire juhis ,,Võib olla kõik, mis sa pead müügist teadma’’, mille mu isa hiljuti kirjutas.
See väike raamat aitab kiiremini sisse elada ja müüki parema mõttemaailmaga alustada - koos lihtsate harjutustega, küsimustega ja tööriistadega.
See on mõeldud inimestele, kes on müügis uued või tunnevad, et nad ei taha töötada ,,vanakooli’’ viisil, vaid inimlikult ja klientidega usaldust luues.
Suve alguses, kus uued inimesed alustavad tööga ja koolitusi kipub olema vähem, võib selline abimaterjal olla hea tugi.
Kui see pakub huvi ja tuleks kasuks teile, siis andke märku ja saadan raamatu PDF-i tasuta teile edasi.
Kui mitte, siis soovin teile edu sobiva töölise leidmisel!
Tervitades
Mia Videvik
Suveks isale ,,müügiassistent’’☺️
-------------------------------------------------
Tere
Nägin teie reklaami instagrammis, kus jäi silma, et olete oma väikelaenu aktiivselt reklaamimas.
Mina olen Mia (15) ja sel suvel tegelen ma suvetööga oma isa juures, kes on müügikoolitaja.
Mõtlesin, kui nüüd peaks klient kirjutama või helistama, kas teie müügiinimene tunneb kindlust oma oskustes?
Mu isa on hiljuti pannud kokku väikese juhise nimega: „Võib olla kõik, mis sa pead müügist teadma“. See on mõeldud neile, kes on kliendisuhtluses uued või tahavad müüa ilma müügisurveta.
Seal on lihtsad harjutused, küsimused ja tööriistad, mis aitavad paremini reageerida, kui klient pöördub.
Nii, et mitte ainult reklaam ei töötaks, vaid ka esimene kontakt looks usaldust teie ja kliendi vahel.
Kui see võiks huvi pakkuda, andke teada ja saadan PDF-i...vastake lihtsalt"JAH"
Kui mitte, siis aitäh, et korraks vaatasite ja edu teile kampaaniaga!
Tervitades
Mia Videvik
Suveks isale “müügiassistent” 😊
Kas said siit mõne mõtte või on sul Miale mõni ettepanek, mida järgmises kirjas paremini teha?
Jäi e-kiri - turvaline ja mugav.
Strateegia on lihtne:
🔹 Loo enne väärtus kui küsid.
Keegi ei võlgne sulle midagi. Kui tahad midagi saada, anna ennem.
🔹 Filtreeri.
Vali esimese kirjaga välja need, keda müügiareng üldse huvitada võiks.
🔹 Ole ajakohane ja personaalne.
Kirjuta ainult siis, kui sa tead - miks just see klient ja miks täna.
🔹 Kasuta oma vanust, ära varja.
Kui 15-aastane kirjutab suvetöö raames müügikirju, siis juba see eristub.
Allpool tema esimesed kirjapõhjad, mida toetas Marko AI - minu koolitatud müügitreener ja rollimängu partner.
Mis arvad - kas sina vastaksid sellisele kirjale?
Tere
Nägin, et olete pannud kuulutuse CV online, kus otsite endale müügiinimest.
Mina olen Mia (15) ja sel suvel tegelen ma suvetööga oma isa juures, kes on müügikoolitaja.
Mõtlesin, et pakun väikese abivahendi, mis võib kasuks tulla teie uuele töötajale: kiire juhis ,,Võib olla kõik, mis sa pead müügist teadma’’, mille mu isa hiljuti kirjutas.
See väike raamat aitab kiiremini sisse elada ja müüki parema mõttemaailmaga alustada - koos lihtsate harjutustega, küsimustega ja tööriistadega.
See on mõeldud inimestele, kes on müügis uued või tunnevad, et nad ei taha töötada ,,vanakooli’’ viisil, vaid inimlikult ja klientidega usaldust luues.
Suve alguses, kus uued inimesed alustavad tööga ja koolitusi kipub olema vähem, võib selline abimaterjal olla hea tugi.
Kui see pakub huvi ja tuleks kasuks teile, siis andke märku ja saadan raamatu PDF-i tasuta teile edasi.
Kui mitte, siis soovin teile edu sobiva töölise leidmisel!
Tervitades
Mia Videvik
Suveks isale ,,müügiassistent’’☺️
-------------------------------------------------
Tere
Nägin teie reklaami instagrammis, kus jäi silma, et olete oma väikelaenu aktiivselt reklaamimas.
Mina olen Mia (15) ja sel suvel tegelen ma suvetööga oma isa juures, kes on müügikoolitaja.
Mõtlesin, kui nüüd peaks klient kirjutama või helistama, kas teie müügiinimene tunneb kindlust oma oskustes?
Mu isa on hiljuti pannud kokku väikese juhise nimega: „Võib olla kõik, mis sa pead müügist teadma“. See on mõeldud neile, kes on kliendisuhtluses uued või tahavad müüa ilma müügisurveta.
Seal on lihtsad harjutused, küsimused ja tööriistad, mis aitavad paremini reageerida, kui klient pöördub.
Nii, et mitte ainult reklaam ei töötaks, vaid ka esimene kontakt looks usaldust teie ja kliendi vahel.
Kui see võiks huvi pakkuda, andke teada ja saadan PDF-i...vastake lihtsalt"JAH"
Kui mitte, siis aitäh, et korraks vaatasite ja edu teile kampaaniaga!
Tervitades
Mia Videvik
Suveks isale “müügiassistent” 😊
Kas said siit mõne mõtte või on sul Miale mõni ettepanek, mida järgmises kirjas paremini teha?
Kommentaarid