Toon näited:
a) Klient siseneb poodi ja tal on juba kindel ostuotsus olemas( meie seda muidugi ei tea veel). Müüja märkab teda, naeratab ja teretab teda viisakalt, mille peale klient saab aru, et teda ollakse valmis teenindama. Kas küsimus: "Kuidas saan teid aidata?" loob palju väärtust sellisele kliendile? Mina ei usu, et selle tegemata jätmine viib sellisel juhul müügi kaotuseni või vähemalt ei loo see uut müüki.
b) Klient siseneb poodi ja tal ei ole ostuotsust olemas( meie seda muidugi ei tea veel). Müüja märkab teda, naeratab ja teretab teda viisakalt ja küsib: "Kuidas saan teid aidata?", mida vastab suure tõenäosusega klient?... ma ainult vaatan vms? Mina ei usu, et see küsimus tekitab ostusoovi ja see klient on ju kõige suurem potentsiaal vs tellija. Kas see küsimus ei peaks olema parem, et suurendada müüke, mitte olla edukas ainult klientidega, kes tulid nii, kui nii ostma?
Mida siis võiks küsida? Minu arvates ei peagi alati küsima, et suurendada müüke vaid andma kliendile uut infot ….näiteks: märkan klienti, naeratan ja tervitan + annan teada, et täna on meil tooted 20% soodsamad või meil on rohkem suuruseid laos, kui väljas vms.
Proovi ja vaata, milline lause/küsimus aitab sind;)
Kommentaarid