"EI" ON SINU TÖÖVAHEND, MITTE TAKISTUS

Müügis EI´de saamine on kõige normaalsem asi üldse, sest ühelt poolt pole võimalik alati õnnestuda ( juba kliendi tuju mängib rolli) ja teiselt poolt näitab see seda, et sa oled proovinud luua võimalust õnnestumiseks. Kui sa EI`si ei saa või saad neid vähe, siis oled tellimuste täitja ja see on fakt;)

Kui sa nüüd neid EI`si saad, siis oled juba müüja, aga arenemiseks pead sa EI´de põhjused enda jaoks lahti mõtestama:

  1. Kogu kokku vähemalt 30-40 tk EI´si,  sest väiksema koguse puhul sa ei ole teinud veel piisavalt tegevusi, millest saaks midagi järeldada (statistiline viga on liiga suur).
  2. Pane kirja neile EI´dele vastuargumendid, mida saad kasutada järgmise 30-40 kliendi peal, et aru saada, kas need töötavad.
  3. Kui eelmised kaks punkti ei too edu, siis pead kirja panema oma müügilaused ja need lahti mõtestama:

Loo jätkuvalt võimalusi ja kogu EI´sid...ära unusta, et konkreetsed tegevused parandavad müügitulemusi, mitte "enesepettus": ma pingutan rohkem või proovin paremini....NEED EI OLE TEGEVUSED!


Kommentaarid

Email again:

Eelmine

MÜÜK KASVATAB KLIENDIRAHULOLU

Järgmine

KUIDAS SAAN TEID AIDATA

Jaga seda artiklit