Müügis EI´de saamine on kõige normaalsem asi üldse, sest ühelt poolt pole võimalik alati õnnestuda ( juba kliendi tuju mängib rolli) ja teiselt poolt näitab see seda, et sa oled proovinud luua võimalust õnnestumiseks. Kui sa EI`si ei saa või saad neid vähe, siis oled tellimuste täitja ja see on fakt;)
Kui sa nüüd neid EI`si saad, siis oled juba müüja, aga arenemiseks pead sa EI´de põhjused enda jaoks lahti mõtestama:
- Kogu kokku vähemalt 30-40 tk EI´si, sest väiksema koguse puhul sa ei ole teinud veel piisavalt tegevusi, millest saaks midagi järeldada (statistiline viga on liiga suur).
- Pane kirja neile EI´dele vastuargumendid, mida saad kasutada järgmise 30-40 kliendi peal, et aru saada, kas need töötavad.
- Kui eelmised kaks punkti ei too edu, siis pead kirja panema oma müügilaused ja need lahti mõtestama:
- Kas sa jagad infot kasu keeles või müüd ainult nimesid ja funktsioone ( vaata postitust- lõpeta nimede ja funktsioonide müük).
- Kas küsid kaardistavaid küsimusi, et saada aru kliendi vajadustest ( vaata postitust- väiksed JAH´id viivad tehinguni).
Loo jätkuvalt võimalusi ja kogu EI´sid...ära unusta, et konkreetsed tegevused parandavad müügitulemusi, mitte "enesepettus": ma pingutan rohkem või proovin paremini....NEED EI OLE TEGEVUSED!
Kommentaarid