MÜÜGI MÕTTEVIIS ETTEVÕTTE KASVU ALUSEKS Müük mängib olulist rolli ettevõtte kasvus ja sul on kindlasti olemas müügistrateegia selle toetamiseks. Sa tead: kes on su sihtgrupp, kuidas konkurendid toimetavad, millega sa eristud, millised on müügikanalid ja nende eesmärgid jne. 2. veebruar 2023 — Rait Videvik
MÜÜGIEDU ALGAB PEAST Kui inimene tuleb müüki tööle, siis eeldame, et nüüd on vaja tooted/teenused selgeks teha ja lets go. Ja kui kogemust ei ole, siis teeme ka müügikoolituse ja korras. 5. jaanuar — Rait Videvik
KLIENDIRAHULOLU TAGAB LISAMÜÜK Kliendirahulolu ei taga "nimesildi olemasolu ja viisakas käitmine", sest see on elementaarne ootus. 15. detsember — Rait Videvik
TELLIMUS TRIKITAB Erinevate pühade ajal on jaekaubanduses ostumöll, kus kliendid ise ostavad. Sulle tuleb tellimus tellimuse järel ja müüma nagu ei peakski. Antud olukord, aga võib olla natukene riskantne ja seda müügikvaliteedi vaates. 4. detsember 2022 — Rait Videvik
MÜÜK KORIDORIS Müük kaubanduskeskuse koridoris on tõenäoliselt teema, mille kohta on meil kõigil oma arvamus ja kogemus. 5. november 2022 — Rait Videvik
MÜÜK ERINEVATELE VANUSTELE Nädal tagasi käisin Aeternumi koolitusel, kuidas juhtida virtuaaltiime. Seal tulid jutuks ka generatsioonid ja nende erinevad väärtused. 17. aprill 2022 — Rait Videvik
HEA TEENINDUS Hea teenindus nagu ka müük on kliendi aitamine. Kui müüki nähakse rohkem, kui oskust, siis teenindusega võidakse arvata, et see on lihtne: TERE-PALUN-NÄGEMIST. 28. märts 2022 — Rait Videvik
MIKS ON SIND VAJA Aeg-ajalt on hea endale meelde tuletada, mis on sinu roll ja sinule seatud ootused. On täiesti normaalne, et igapäeva virr-varris fookused lähevad paigast, selleks ongi vaja neid teadvustada. 30. detsember 2021 — Rait Videvik
KUULA JA MÕISTA Müügis meile meeldib palju rääkida, sest meil on palju infot oma teenuste ja toodete kohta. Aga, et sellest infost oleks ka kliendile kasu, peame mõistma, mis on kliendile oluline ja siin aitab kuulamine. 7. november 2021 — Rait Videvik
KESKKOND JA MÜÜK Viimastel aastatel on paljud Eesti ettevõtted hakanud otsima võimalusi, kuidas toimetada keskkonnasäästlikumalt ja see on väga lahe + oluline, sest nende mõju on suur ja positiivne.Lisaks otsitakse rohkem ka lahendusi, kuidas oma toodete ja teenustega aidata ka klientidel keskkonnasäästlikumat elustiili ellu viia ja usun, et see saab olema kõige olulisem. 19. juuli 2021 — Rait Videvik
KLIENDI HÄÄL Uurisin oma sotsiaalmeedia kontodel, kuidas inimesed tahaks, et neile müüakse. Ja vastused on siin: 16. märts 2021 — Rait Videvik
MINE SÜGAVAMALE Müügis räägitakse palju pakkumiste/tutvustuste arvust, millest on saanud omaette eesmärk pea igale müügiinimesele. Ja mulle tundub, et selle tegevuspõhise juhtimise käigus on tõlkes kaduma läinud kvaliteet. 27. jaanuar 2021 — Rait Videvik
MÜÜK AASTAL 2021 Aastal 2021 tähendab müük jätkuvalt kliendi aitamist, aga kuidas aidata klienti uues reaalsuses? 30. detsember 2020 — Rait Videvik
ÄRA VASTA KLIENDILE "EI" Kui potentsiaalne klient küsib sinult küsimuse siis sa ju kunagi ei vasta nii: 7. juuli 2020 — Rait Videvik
F**K NII EI TEE MÜÜK ON KLIENDI AITAMINE ja kasu peavad saama kõik osapooled: 28. mai 2020 — Rait Videvik
KUIDAS SAAN TEID AIDATA Kas õpetatud lause müügis: "Kuidas saan teid aidata" võib olla üks mõttetumaid? Minu arvates küll, sest see ei aita kliendil jõuda otsusele ja põhjendus, et see on avatud küsimus ei tee seda kuidagi paremaks. 14. juuli 2019 — Rait Videvik
MÜÜK KASVATAB KLIENDIRAHULOLU Müügitegevusel on üldjuhul negatiivne kuvand ja sellest tulenevalt ei seostata seda kliendirahuloluga, aga tegelikult on olukord hoopis vastupidi ja MÜÜK on üks kindlamaid tegevusi, mis kasvatab klientide rahulolu ja lojaalsust. 15. mai 2019 — Rait Videvik