Vastus: Saada klient müügikanalisse, olgu selleks füüsiline pood või e-pood.
Kuidas seda kõige paremini teha?Vastus: Tekita emotsiooni ja huvi, et reklaam oleks piisavalt informeeriv aga samas ära hakka tingimusi ja pakkumist lahti seletama, et jääks õhku mõned küsimärgid.
Hea näide: SAMSUNGMis formaadis võiks olla reklaam?
Vastus: Video ja unusta ära staatilised bännerid/posterid, sest nendega sa ei tekita mingit emotsiooni.
Mis ma arvan sotsiaalmeediast?Vastus: Mine kohe instagrammi ja tee vähemalt 3 postitust/story päevas, sest kogus võidab, mitte kvaliteet. Ja jälle tekita ainult emotsiooni ja huvi.
Hea näide: T1 MALL
Kas ka kasutada sotsiaalmeedia mõjutajad?Vastus: Jah aga mitte neid kelle konto on reklaamkanal ja ühtegi postitust ei ole ilma ettevõtete/toodete viidete ja täägideta. Klient tahab jälgida inimese/ettevõtte tegevusi ja elu, mitte reklaami. Väga lihtne on paigutada logo või muu tuntav element videosse/pildile ilma, et see tunduks sulaselge promona(nagu filmides).Kui tahad müüa pane kohe ostukorvi tääg instagrammis külge, mis suunab otse sinu e-poodi, mitte järgmisele instagrammi kontole, kust midagi osta ei saa.
Midagi veel olulist?Vastus: Jah, hoia müük(kanal) tugevalt oma tegevustega süngis, et reklaamitav toode/teenus oleks ka kanalis lihtsasti leitav, see oleks olemas, müügiinimesed oleks motiveeritud pakkuma ja oleks ka pakkumine, mis kiirendaks kliendi ostuotsust.
Äkki veel midagi?Vastus: Jah, müük ja turundus peaks olema üks osakond, mitte toimetama eraldi.
Kommentaarid