Et müügis olla edukas pead sa end arendama ja analüüsima iga päev. Sisuliselt meenutab see protsess koolis käimist, kus kodus teed selgeks teemad või harjutad (kodutöö) ja tööl rakendad seda (kontrolltöö). Kahjuks aga sellist lähenemist kasutavad vähesed (käivad kohal ja saavad kolmed kätte) või puudub selleks süsteemsus ja selleks sa vajadki MÜÜGIPÄEVIKUT.
Müügipäevik on koht, kus on kirjas su plaan ja tegevused:
- Mis on sinu eesmärk, mida soovid saavutada
- Mis on sinu tugevused
- Mis on sinu nõrkused
- Plaan/kava päevade lõikes, mis tegevusi teed ja millal, et veel paremini kasutada ära oma tugevusi
- Plaan/kava päevade lõikes, mis tegevusi teed ja millal, et parandada on nõrkusi
- Nädala lõpus hinnang/analüüs, mis sai tehtud ja mis tulemusele
- Uuel nädalal uus kava/plaan asjadest, mis jäi tegemata või uued ja ambitsioonikamad tegevused
- Iga nädalalõpp kontroll kaugel oled oma eesmärgist
Oluline, et tegevusi saaksid hinnata ka numbriliselt, mis tähendab, et pead kirja panema:
- Kui palju uusi müügilauseid/lähenemisi proovisid
- Kui palju pakkumisi tegid ja mis oli nende tulemus
- Kas nädalate lõikes pakkumiste arv suureneb
- Kas nädalate lõikes pakkumiste kvaliteet paraneb
Mis kujul sa päeviku täpselt lood on sinu otsustada aga oluline on see, et kõik oleks tehtud kirjalikult.
Õpetajaid enam ei ole ja sa pead end ise juhtima;)
Kommentaarid