Põhjus
Üks põhjustest on kindlasti see, et kaob ära "suur pilt" või pole seda olnudki ja ei saada aru oma panuse tähtsusest. Ja kui seda ei mõisteta siis tekib negatiivne efekt ja ei saada aru, miks nii palju nõutakse, miks need 1-2 müüki, mis tegemata jäid nii olulised on jne.
Lahendus
Väike näide sulle, miks ka 1-2 müüki on olulised, kui näha "suurt pilti". Oletame, et ühe tehingu hind on 5€ ja sul jääb päevas 2 tehingut tegemata, mis kokku teeb 10€. Läheme siit edasi, kui su meeskonnas on näiteks 100 müüjat siis teeb see päevas 1000€ ja kui nüüd vaadata aastat ja korrutada see 365 päevaga siis saame 365 000€. Kas see on oluline summa?
Põhjus
Teine põhjustest on see, et kõik ettevõtted ei mõista müügirolli tähtsust ja kohtlevad müügiinimesi, kui "lolle teenindajaid" ja neid ei väärtusta, kuigi nad on sinu ainuke sissetuleku allikas.
Siin üheks näiteks on 600-700€ töökuulutused, kus põhiline ülesanne on müük.
Lahendus
Arvan, et korralik müügiinimese palk võiks ja saaks olla kahekordne Eesti keskmine, aga siin me peame ka müügiinimestena peeglisse vaatama ja küsima: kas oleme selle nimel valmis rohkem panustama? Sest selline tase ei saa kindlasti olla põhipalk ja peab olema vähemalt 50% seotud tulemustasuga.
Kahjuks, aga juba täna näen, et keskmised tulemustasud jäävad müüginimestel ca 2-3 korda alla maksimumi, mis saavutavad 5-10% parimatest. Kui tunned, et sinu tööandja ei väärtusta sind, siis hinda, kas oled selleks ise teinud kõik, et ta seda teeks?
Soovitan teil purustada kõik tänased rekordid ja ainult nii saavad need tulevikus normiks;)...alusta iseendast ja ära otsi esimese asjana puudusi teistest.
Kommentaarid