SINU E-POE KLIENDIKOGEMUSE UUS TASE

E-kaubandus liigub jätkuvalt kasvutrendis ja loomulikult see toob turule uusi tegijaid, mis tähendab aga seda, et kliendi tähelepanu võitmiseks ja selle hoidmiseks pead sa eristuma ja "e-maailma" tooma rohkem inimlikkust. Toongi välja 6 punkti, millele sa võiksid mõelda, et sinu e-keskkonda soovitaksid kliendid edasi ja tahaksid ka ise tagasi tulla:
  1. Üllata klienti, et tekitada sellega VAU-kogemust. Näiteks lisa pakendile personaalne sõnum - ilusat nädalavahetust Rait:). Lihtne aga mõjub.
  2. Loo pakend, mis edastaks sinu ettevõtte väärtusi ja kuvandit. Pakend peaks olema meeldejääv ja võimalusel nii lahe, et ma tahaks selle Instagram`i panna koos tootega, mille sinult soetasin. Kas aga sinu saadetud paberkott või pappkast suudab sinu tooteid sotsiaalmeedias edasi müüja?
  3. Helista vahest klientidele ja täna neid ostu eest. Automaatsed tänukirjad ja muu selline on oluline aga inimlikkust jääb väheseks.
  4. Veendu, et kullerfirma, mida kasutad sobib sinu ettevõtte esindamiseks. Kuller on tihti ainuke inimkontakt sinu müügiprotessis ja sellega võid sa kaotada ja võita kliente. Kui sobivat ei leia siis on tihti alternatiiv pakiautomaat.
  5. Transport peab olema tasuta. See on väga vana teema aga kui füüsilised poed suudavad maksta pinna ja tööjõu eest, siis suudad sina ka pakkuda tasuta transporti. Kui sina seda ei tee siis keegi sinu konkurentidest seda pakub või su klient läheb tavapoodi.
  6. Tagastus peab oleme kiire ja mugav. Näiteks lisa kaubaga kaasa tagastusleht, mida saab lihtsalt täita ja piisab ainult sellel oleval numbrile helistamisest, kui kuller on juba kohal. Samamoodi tasub proovida klientide usaldamist. Näiteks, kui klient annab teada, et kaup on katki või muu sarnane mure siis saada korralik kaup teele ja ära lase kliendil läbi teha tsirkust, et sina saaksid tagasi katkise kauba, millega sul midagi teha ei ole.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

MÜÜGIINIMENE VAJAB ÕNNESTUMISEKS ÕIGET KESKKONDA

Järgmine

KAS MÜÜK ON AINULT TEHING

Jaga seda artiklit