Toode/teenus peab omama unikaalset müügiargumenti, mida teistele ei ole või siis vähemalt kampaaniat/pakkumist, mis eristab seda konkurentidest. See on vajalik selleks, et müügiinimene oleks enesekindel ja usuks tootesse/teenusesse
Ettevõte peab tagama müügiinimestele suure pildi edasistest plaanidest/tegevustest, kui ka erinevatest müüginumbritest ja kliendi profiilidest. Esimene pool aitab hoida/kasvatada usku ja teine pool hoiab ära erinevad eelarvamused, mis takistavad müüki
Müügiinimesi peab tunnustama ja tuleb tähistada võite, olgu need või väiksed. Üldjuhul on müügiinimene emotsionaalne tegelane ja suudab võimendada väga oluliselt positiivset energiat ja seeläbi kasvatada müüke
Tuleb luua võimalused kasutada/proovida ettevõtte tooteid/teenuseid ja seda väga headel tingimustel, sest ei ole paremat müügiargumenti, kui isiklik kogemus. Ideaalis kaasata sellesse ka pered/sugulased, sest sellega suurendad sa kohe müügiinimeste arvu, kes aitavad igapäevaselt sinu töötajat
Ühised üritused ja koolitused on vajalikud, et tekiks suhtlus erinevate tiimide/inimeste vahel. See tagab ideede ja kogemuste jagamise + suurendab omavahelist koostööd, millest üldjuhul võidab kõige rohkem klient
Ja loomulikult müügist rääkides ei saa me ümber tulemustasust, mis on oluline, kui tahad maksimaalselt ära kasutada oma potentsiaali. Küll on siin tähtis, et see oleks - lihtne, aus, läbipaistev, motiveeriv ja ideaalis ilma piiranguteta
Ülioluline on usaldus oma müügiinimeste vastu, mis tähendab, et sa jagad neile ka tundliku infot ja jätad neile otsustamisõigusi kliendikontaktis ja ei reguleeri kõike protsesside/reeglitega. See tagab parema vastutuse ja müügiinimene saab aru, et on oluline mõjutaja/otsustaja, mitte robot
Kui sul ideid, mida võiks siia lisada siis anna märku kommentaarides.
Kommentaarid