UUS EDUKA KAMPAANIA VALEM ON SÜNDINUD

Kas sinu viimased kampaaniad ei ole õnnestunud päris nii nagu sooviksid ja tahad olukorda taas enda kasuks pöörata aga ei tea kuidas? Mul on sulle lahendus, mille töötasin välja 3 minutiga ja selleks kulu 0€ aga teenib SULLE tuhandeid.

Uus eduka kampaania valem on - ALE

A- aus

L- lihtne

E -eristuv

Unusta ära igasugused tärnid* ja muu selline jama kampaaniates, mis on tihti SINU äririskide maandamine või "peidetud" tulu teenimine. See kõik ei loo KLIENDILE mingit väärtust ja ei ole AUS. Kui sa arvad, et ilma nende viguriteta ei ole sinu kampaaniasõnum ahvatlev siis lihtsalt ei ole see veel valmis.

Lõpeta kampaaniate tegemine, kus KLIENT peab panustama - tee viis prääksuga kükki, tee kolm kätekõverdust ja tee neli hundiratast. See trall ei ole LIHTNE ja klient ei viitsi sellega tegeleda. Need, kes selliste kampaaniatega kaasa lähevad on sinu püsikliendid, kes täidavad need tingimused unepealt ( ei vaja pingutust) ja uusi kliente sa ei saa.

Ja viimane ülesanne sulle on võrrelda oma kampaaniaid konkurentidega, kas leiad kolm olulist erinevust? Kui ei, siis võta end kokku ja lõpeta kopeerimine, sest sellega sa ei ERISTU. Alguses on see lihtne, sest suure tõenäosusega eristud juba siis, kui täidad esimesed kaks punkti A ja L.

Kui arvad, et selliste kriteeriumitega kampaania tegelemine on raske siis eksid, sest selleks ei ole sul vaja teha muud, kui veeta üks nädal koos oma müügimeeskondade ja klientidega. Mine põllule ja lõpeta pastakast kampaaniate imemine, mis töötavad ainult sinu Excelis.

Nüüd, kui sul on vajalik sisend käes, siis ole ka selle väljaütlemisega eristuv ja vajadusel kaasa loovagentuure. Nii palju, kui ma olen ise kõrvalt näinud siis soovitaks http://www.age.ee ja ütlen kohe ära, et ei tea sellest ettevõttest kedagi ehk tegu ei ole sisuturundus rubriigiga. Nende viimane stiilinäide on siin 


Kommentaarid

Email again:

Eelmine

LÕPETAGE NIMEDE JA FUNKTSIOONIDE MÜÜK

Järgmine

MÜÜGIINIMENE VAJAB ÕNNESTUMISEKS ÕIGET KESKKONDA

Jaga seda artiklit