Erinevaid müügikanaleid ja müügiviise on palju, mis tagavad müügiinimesele töö igas olukorras, tule vaid mugavustsoonist välja;)
Kui see paindlikus ja võimalus on müügiinimesele piisav siis usun, et ettevõtted peaks kasutama müügiinimeste ressurssi laiemalt ja võtma ka müügiinimesi appi, näiteks :
- Muutma müügiprotsesse - protsessijuhi ja müügiinimese mõttemaailm ja kliendi tunnetus on väga erinevad, koos aga sünnib hoopis uuel tasemel kliendikogemus
- E-poode looma ja parandama - arendajad ja kasutajakogemuse spetsialistid on omal alal tugevad, aga müügist nad tihti ei tea midagi, koos aga sünnib hoopis teisel tasemel lisamüük, müügitekst, müügisammud jne
- Juturoboteid õpetama - täna juturobotid oskavad juba ilusti suunata ja vastata, aga head müügirobotit ma pole veel näinud. Usun, et asi on õpetajas ja ta on su ettevõttes olemas
- Looma/muutma teenuseid/tooteid - Toote/teenusejuhid on paljudes asjades tugevamad, kui müügiinimesed, aga nad pole tihti klienti näinud, koos aga sünnib turuhitt
- Turundus ja müük peab toimima koos - täna turundus rõhub väga palju visuaalile, kreatiivsusele ja klikkidele/vaatajatele, koos aga tagatakse ka müügitulemus, mis on samuti turunduse eesmärk;)
Müügiinimene vajab ka vaheldust ja sul on võimalus teda motiveerida vägeva lisapanusega!
Kommentaarid