Erinevaid müügikanaleid ja müügiviise on palju, mis tagavad müügiinimesele töö igas olukorras, tule vaid mugavustsoonist välja;)
Ettevõtted peaks müügiinimeste ressurssi kasutama laiemalt ja võtma ka neid appi, näiteks :
- Muutma müügiprotsesse - protsessijuhi ja müügiinimese mõttemaailm ja kliendi tunnetus on väga erinevad, koos aga sünnib hoopis uuel tasemel kliendikogemus
- E-poode looma ja parandama - arendajad ja kasutajakogemuse spetsialistid on omal alal tugevad, aga müügist nad tihti ei tea midagi, koos aga sünnib hoopis teisel tasemel lisamüük, müügitekst, müügisammud jne.
- Juturoboteid õpetama - täna juturobotid oskavad juba ilusti suunata ja vastata, aga head müügirobotit ma pole veel näinud. Usun, et asi on õpetajas ja ta on su ettevõttes olemas.
- Looma/muutma teenuseid/tooteid - Toote/teenusejuhid on paljudes asjades tugevamad kui müügiinimesed, aga nad pole tihti klienti näinud, koos aga sünnib turuhitt.
- Turundus ja müük peab toimima koos - täna turundus rõhub väga palju visuaalile, kreatiivsusele ja klikkidele/vaatajatele, koos aga tagatakse ka müügitulemus, mis on samuti turunduse eesmärk;)
Müügiinimene vajab ka vaheldust ja sul on võimalus teda motiveerida vägeva lisapanusega!
Kommentaarid