lisati ostukorvi.
Vaata ostukorvi

    • Avaleht
    • Fookus180
    • Kogukond
    • Kontakt
    • Blogi
  • Kõik postitused
  • Koostöö

KUIDAS MÜÜK MUUDAB INIMEST, MITTE AINULT TULEMUST - JA MIKS SEE LOEB

Müük sõnades ei ole midagi keerulist. Aga kui minna sügavamale, siis selgub, et seal on peidus palju enamat.
Selle nädala kogukonna live oli vist üks ägedamaid arutelusid müügist, mida olen kogenud.
Tuli hästi välja, kui palju peitub müügis inimese enda sees – enesekindlus, mõtlemine, vastutus, emotsioonide juhtimine.

10. aprill 2025 —
Rait Videvik

PUSH vs PULL MÜÜK, KUMB TÖÖTAB JA MIKS?

Kui klient on sinu jaoks märklaud🎯 ja sa ei saa aru, miks ta ei taha sinuga rääkida, miks ta kaob pärast lubadusi jne.

7. märts —
Rait Videvik

KAS MÜÜGIINIMESED KODUKONTORIS TAGAVAD PAREMAD TULEMUSED?

Müügitöö on tänapäeval nagu tehas, kus kõik tegevused on näha nii tükis kui ajas ehk töö tegemine pole kunagi mure, vähemalt neis ettevõtetes, kes juhivad müüki. Ja ma arvan, et see on üldse vale küsimus, sest fookus läheb valeks ja me unustame müügitöö ülesande.

4. jaanuar —
Rait Videvik

MÜÜGIKOOLITUS, AI VÕI KOGUKOND - MIS TOOB PÄRISELT TULEMUSI?

Kas sina oled kunagi tundnud, et teed kõik õigesti - koolitused, AI tööriistad, motiveerivad vestlused tiimiga, aga tulemused pigem seisavad? Ma kutsun seda klaaslaeks ja see on tavapärane, et meil tekib kitsas keskkonnas oma nurk, oma kogemus ja me ei näe enam kaugemale.

17. detsember —
Rait Videvik

MÜÜGIJUHTIMINE KUI KOGU ETTEVÕTTE KOOSTÖÖVÕTI

Müük on terve ettevõtte mure ja see ei ole noogutamise koht🙊, vaid tuleb ka vastavalt tegutseda.

12. oktoober 2024 —
Rait Videvik

KUIDAS LISAMÜÜK TUGEVDAB KLIENDISUHTEID?

Müügi toimumiseks sa pead lahendama 3 suurt tükki🧩, milleks on: vajadus, usaldus ja hirmud. 

Kui sa korra oled need kliendil lahendanud, siis järgmised müügid (lisa, üles, korduvmüük jms) on lihtsamad, sest kui esimene kogemus oli hea, siis usaldus on kasvanud, hirmud on vähenenud ja sul on tekkinud kliendi kohta juurde infot (kasutus, ostude ajalugu, müügikontakti info jms), tänu millelel ongi järgmised müügid lihtsamad.

25. august 2024 —
Rait Videvik

MÜÜGIPROTSESSI ABC: KUIDAS MÕISTA KLIENDI VAJADUSI JA LUUA USALDUST?

Kui inimesed kuulevad sõna müük, siis esimesed asjad, mis sellega seostuvad on: TULEMUS, RAHA ja PÄHEMÄÄRIMINE. See annab müümisele kohe negatiivse kuvandi, mis ongi põhjendatud kui me teeme müüki isekalt.

26. aprill 2024 —
Rait Videvik

KUIDAS MÜÜGIKULTUUR TOOB ETTEVÕTTELE KAHEKORDSE KASVU?

Erinevate klientidega vesteldes jõuan järjest rohkem teemani - müügikultuur😱. See tähendab meie jaoks tihti erinevaid asju, aga ma olen alati nõus, et seda on vaja. Miks?

27. veebruar 2024 —
Rait Videvik

MIKS MÜÜGIJUHTIMINE ON RASKE

Keskkond mõjutab meie arengut ja valikuid väga palju, sama on ka müügikeskkonnaga. Toon välja oma kogemusest mõned näited, mis ei ole soodustanud müügikultuuri tekkimist ja medalite võitmist.

8. detsember 2023 —
Rait Videvik

EESMÄRKIDE KRIITILINE HINDAMINE ENNE 2024 ALGUST

2024 aasta on kohe kohal ja sellega seoses tekivad meile uued eesmärgid, mis on tihti ambitsioonikamad kui eelmised. See on täiesti OK, sest soovime, et meie ettevõte oleks edukam, omanikud rahul ja investorid õnnelikud. Kuid enne kui sukeldud uude aastasse, on oluline kriitiliselt hinnata, kas need uued eesmärgid on realistlikud või lihtsalt soovunelmad.

25. november 2023 —
Rait Videvik

ALATI SAAB PAREMINI

Olen viimasel ajal müügikoolitustel hakanud küsima mõttetut küsimust - "Kuidas läheb?"

27. september 2023 —
Rait Videvik

MÜÜGIMUDELID, MIS SIND AITAVAD

Ei hakka sind koormama mudelitega, mida sa juba tead ja kasutad, vaid jagan enda joonistatud 3 mudelit, millest võiks sulle abi olla.

8. august 2023 —
Rait Videvik

MÜÜK VAJAB VÄRSKUST

Müügiinimesed teevad tuhandeid ja tuhandeid kordi samu tegevusi ning klientide suunal tehakse samas koguses müügikatseid. See kõik võib olla mõlemale poolele väsitav, üksluine ja isegi tüütu, selleks vajabki müük värskust.

31. juuli 2023 —
Rait Videvik

KLIENDID ON SINU SUURIM MÜÜGITIIM

Tavaliselt näeme kliente, kui meie teenuste/toodete tarbijad ja vähem saab fookust fakt, et nad on ka meie müügiinimesed.

17. mai 2023 —
Rait Videvik

NIMEKIRI TIIMIJUHILE

Kui ma täna peaks looma müügitiimile keskkonna õnnestumiseks, siis minu TOP 10 tegevust oleks järgmised.

19. aprill 2023 —
Rait Videvik

MÜÜK ERINEVATELE VANUSTELE

Nädal tagasi käisin Aeternumi koolitusel, kuidas juhtida virtuaaltiime. Seal tulid jutuks ka generatsioonid ja nende erinevad väärtused. 

17. aprill 2022 —
Rait Videvik

HEA TEENINDUS

Hea teenindus nagu ka müük on kliendi aitamine. Kui müüki nähakse rohkem, kui oskust, siis teenindusega võidakse arvata, et see on lihtne: TERE-PALUN-NÄGEMIST.

28. märts 2022 —
Rait Videvik

ÜKS MÜÜGIKOOLITUS EI AITA

Et omandada mingit oskust, on vaja tahet, uut informatsiooni, aega selle teadmise omandamiseks ja rakendamiseks. 

22. jaanuar 2022 —
Rait Videvik

SINU HUVI ON LAHENDUS

Müükaritega iga päev suheldes saan pidevalt tagasisidet: koolitusi ei ole piisavalt; teenuse/toote info võiks olla selgem; pakkumisi/kampaaniaid on palju või vähe; pakkumiste/kampaaniate info ei ole piisavalt hästi edastatud jms.

26. november 2021 —
Rait Videvik

KUI SA SATUD MÜÜKI

Nägin Linkedinis küsitlust, kus 60% vastas, et nad ei valinud teadlikult tööd müügis. Arvan, et see osakaal võib Eestis isegi olla suurem ja ka mina ei valinud müüki, pigem sattusin. Kas see võib olla ka põhjus järgnevatele teemadele?

15. september 2021 —
Rait Videvik

KLIENT ON SIISKI INIMENE

Aeg-ajalt tasub hoog maha võtta ka müügis, et suure usu ja müügitehnika kõrvalt tulla tagasi "baastasemele".

28. juuni 2021 —
Rait Videvik

MÜÜK AASTAL 2021

Aastal 2021 tähendab müük jätkuvalt kliendi aitamist, aga kuidas aidata klienti uues reaalsuses?

30. detsember 2020 —
Rait Videvik

F**K NII EI TEE

MÜÜK ON KLIENDI AITAMINE ja kasu peavad saama kõik osapooled:

28. mai 2020 —
Rait Videvik

MITTE KUIDAS, VAID MILLAL MÜÜA

Kui räägitakse müügist siis pigem on rõhk sellel, kuidas müüa ehk oskused, aga kas ainult see on edu saladus?

17. mai 2020 —
Rait Videvik

VÕTA MÜÜGIINIMENE APPI

Erinevaid müügikanaleid ja müügiviise on palju, mis tagavad müügiinimesele töö igas olukorras, tule vaid mugavustsoonist välja;)

17. aprill 2020 —
Rait Videvik

SA OLED OLULINE OSA PUSLEST

Et teha tööd naeratus näol ja olla motiveeritud siis peab sinu tegevus olema oluline. Müügi puhul ei ole ju küsimustki, et see on oluline, sest ilma müügita ei oleks ühtegi ettevõtet. Kui töö on oluline ja loob väga suurt väärtust siis miks me ikka kohtame müügiinimesi, kes ei ole motiveeritud ega sära?

4. jaanuar 2020 —
Rait Videvik

PALUN LEPIME KOKKU

Müügitöö on raske, sest juba inimsuhtlus on keeruline ja lisaks enda muredele pead sa hakkama saama igasuguse "jamaga", mida iga ettevõte paratamatult tekitab.

26. oktoober 2019 —
Rait Videvik

KAS MÜÜK ON AINULT TEHING

Kui me räägime müügist siis tihti mõistame selle all toimingut, kus raha vahetatakse mingi teenus/toote vastu aga unustame ära tõsiasja, et see on ainult tehing ja müük toimub enne seda ja tegelikkuses jätkub ka peale tehingut. Ja, et olla edukas ettevõtja või müügiinimene pead sa aru saama, et sa müüd 24/7, millest siis sünnivad aegajalt:) tehingud.

10. august 2017 —
Rait Videvik

MÜÜK SUPERMARKETIS

Käies erinevates supermarketites olen tähelepanud mõningaid nippe ja trikke, mis minu peal toimivad ja jagan neid siin postituses, et sinu toodete müük õnnestuks paremini.

25. aprill 2017 —
Rait Videvik

KÜSIMUSED TURUNDUSELE

Et teemad liiga ühekülgseks ei läheks siis annan sõna ka turundusinimestele, kes saavad jätta kommentaaridesse vastused all olevatele küsimustele, mis mind aegajalt kummitavad.

9. märts 2017 —
Rait Videvik