Hea teenindus nagu ka müük on kliendi aitamine. Kui müüki nähakse rohkem, kui oskust, siis teenindusega võidakse arvata, et see on lihtne: TERE-PALUN-NÄGEMIST.
Loomulikult selle lihtsus sõltub teenindajast ja saad ise otsustada, kui lihtsad on nendele kolmele punktile vastamine:

  • Mis on sinu rolli lisaväärtus kliendile?
  • Kuidas selle lisaväärtuse iga päev tagad, ilma et muutuksid "konveieriks"?
  • Kas oled oma valdkonnas spetsialist?
Tean, et tunduvad lihtsad küsimused, aga nüüd vasta need kirjalikult ja vähemalt kolme lausega...kuidas ja miks.

Arvan, et head teenindust on meil siiski vähe ja üheks põhjuseks on see, et ei selgitata rolli piisavalt ja selle tähtsust ettevõttele. Kui plaanid alustada teeninduses või palgata kedagi sellesse rolli, siis soovitan rääkida kindlasti ka sellest:

  • Klienditeeninduse vajalikkus on suures osas tagajärg mingile olukorrale ja tihti on selleks mingi kitsaskoha "filtriks" olemine. Lihtsalt pole võimalik kõiki olukordi ettenäha ja kõik ka kohe ei õnnestu. Klienditeenindaja ei tohiks saada kurjaks, kui kaupa ei ole, kõik ei tööta jne. See on üks suur osa rollist, mida sina tuled "klattima".
Klienditeenindus on FUN, kui lood lisaväärtust ja tead oma väärtuslikku rolli.

Erinevatest olukordadest välja tulla naeratava kliendiga, toidab metsikult sinu õnnetunnet ja sa tahad homme tagasi tulla:).