Müük on lihtsam, kui mõistad, et me omandame infot erinevalt ja ka infoallikad on meil erinevad. 
Selle tulemusel tekib meil tihti "oma tõde" ja nii ka klientidel -"Kliendi tõde"
"Kliendi tõde" on tema versioon, arusaam, uskumus või kogemus sinu pakutavaga.

Soovitan sellega arvestada, kui mõni klient väidab, et on sinu pakutavaga juba kursis või vastab sulle väga kindlalt "EI".
Sinu ülesanne on kontaktis alati aru saada põhjus ehk MIKS, klient nii arvab või ei ole valmis koostööks.

Me ei tohi tekitada olukorda, kus klient arvab, et on kursis ja ka sina jääd seda uskuma, mille tulemusel lõpetad info edastamise ja küsimuste küsimise. Sellises olukorras ei võida ju keegi ja peame veenduma, kas põhjus on vanas infos, kogemuses või hoopiski eelduses. Loomulikul jääb alati variant, et sinu pakutav ei sobi või kliendiinfo ka õige, aga sa ei tohi seda eeldada.

Leia lahendus "kliendi tõe" mõistmiseks/muutmiseks ja veendu, et sa ka ise ei ole vanas kinni. Tihti me ei liigu kaasas meie endi teenuste/toodete muudatustega ja mis kõige hullem, võtame kontrollimata omaks ka "kliendi tõe" konkurentide kohta.

"Kliendi tõde" ei muutu ajas enne, kui saabub uus informatsioon või kogemus.