Uurisin oma sotsiaalmeedia kontodel, kuidas inimesed tahaks, et neile müüakse. Ja vastused on siin:
EI MEELDI
MEELDIB
Selle bloki kokkuvõte on - "sina ei ole oluline", vaid klient on.
- Kui hakatakse ennast peale suruma.
- Kui jutt on liiga robotlik või ei kõla positiivselt.
- Kui antakse ainult valida ühe variandi/lahenduse vahel.
- Kui karatakse kraesse ," oi klient on saabunud".
- "LHV" stiilis jõhker tüütamine kaubanduskeskustes.
- Kui müüakse lihtsalt sellepärast, et on kampaania ja ei arvestata minu vajadustega.
- Kui õige asja kohta räägitakse mind täiesti külmaks jätvaid omadusi.
- Kui minust ei teata midagi ja juba clositakse.
- Kui ei ole siirust ja reaalset vestlust inimeste vahel.
MEELDIB
- Kui mind kuulatakse ja vähem räägitakse.
- Kui pakutakse erinevaid variante ja võimalusi.
- Toob välja minu kasu.
- Kui naeratatakse ja seda ka kõnes.
- Kui vestlus on vajaduste leidmine ja nende rahuldamine.
- Kui pakutakse midagi uut, mida ei oska oodata.
- Onlines visuaalne pingutus, kenad pildid ja äge tekst.
- Kui minule tehakse võrdlus erinevate pakkujate teenustest/toodetest.
- Kui uuritakse, mida mina täna kasutan ja mis selle juures meeldib.
- Kui uuritakse, mis on minu ootused tootele/teenusele.
- Soovin dialoogi, mis teemad mind selle toote/teenuse valikul mõjutavad.
- Kui ma saan päriselt vastuse, miks ja milleks mina seda vajan.
Selle bloki kokkuvõte on - "sina ei ole oluline", vaid klient on.
Kommentaarid