Uurisin oma sotsiaalmeedia kontodel, kuidas inimesed tahaks, et neile müüakse. Ja vastused on siin:
        
          EI MEELDI
MEELDIB
Selle bloki kokkuvõte on - "sina ei ole oluline", vaid klient on.
          
        
- Kui hakatakse ennast peale suruma.
 - Kui jutt on liiga robotlik või ei kõla positiivselt.
 - Kui antakse ainult valida ühe variandi/lahenduse vahel.
 - Kui karatakse kraesse ," oi klient on saabunud".
 - "LHV" stiilis jõhker tüütamine kaubanduskeskustes.
 - Kui müüakse lihtsalt sellepärast, et on kampaania ja ei arvestata minu vajadustega.
 - Kui õige asja kohta räägitakse mind täiesti külmaks jätvaid omadusi.
 - Kui minust ei teata midagi ja juba clositakse.
 - Kui ei ole siirust ja reaalset vestlust inimeste vahel.
 
MEELDIB
- Kui mind kuulatakse ja vähem räägitakse.
 - Kui pakutakse erinevaid variante ja võimalusi.
 - Toob välja minu kasu.
 - Kui naeratatakse ja seda ka kõnes.
 - Kui vestlus on vajaduste leidmine ja nende rahuldamine.
 - Kui pakutakse midagi uut, mida ei oska oodata.
 - Onlines visuaalne pingutus, kenad pildid ja äge tekst.
 - Kui minule tehakse võrdlus erinevate pakkujate teenustest/toodetest.
 - Kui uuritakse, mida mina täna kasutan ja mis selle juures meeldib.
 - Kui uuritakse, mis on minu ootused tootele/teenusele.
 - Soovin dialoogi, mis teemad mind selle toote/teenuse valikul mõjutavad.
 - Kui ma saan päriselt vastuse, miks ja milleks mina seda vajan.
 
Selle bloki kokkuvõte on - "sina ei ole oluline", vaid klient on.
      
        
      
        
      
        
      
Kommentaarid