KLIENDI HÄÄL

Uurisin oma sotsiaalmeedia kontodel, kuidas inimesed tahaks, et neile müüakse. Ja vastused on siin:
EI MEELDI
  • Kui hakatakse ennast peale suruma.
  • Kui jutt on liiga robotlik või ei kõla positiivselt.
  • Kui antakse ainult valida ühe variandi/lahenduse vahel.
  • Kui karatakse kraesse ," oi klient on saabunud".
  • "LHV" stiilis jõhker tüütamine kaubanduskeskustes.
  • Kui müüakse lihtsalt sellepärast, et on kampaania ja ei arvestata minu vajadustega.
  • Kui õige asja kohta räägitakse mind täiesti külmaks jätvaid omadusi.
  • Kui minust ei teata midagi ja juba clositakse.
  • Kui ei ole siirust ja reaalset vestlust inimeste vahel.
Selle bloki kokkuvõte on lihtne - Enne uuri küsimustega ja saa kliendi vajadusi teadma.  Aita klienti, tunne siirast huvi ja ära mine "müüma".

MEELDIB
  • Kui mind kuulatakse ja vähem räägitakse.
  • Kui pakutakse erinevaid variante ja võimalusi.
  • Toob välja minu kasu.
  • Kui naeratatakse ja seda ka kõnes.
  • Kui vestlus on vajaduste leidmine ja nende rahuldamine.
  • Kui pakutakse midagi uut, mida ei oska oodata.
  • Onlines visuaalne pingutus, kenad pildid ja äge tekst.
  • Kui minule tehakse võrdlus erinevate pakkujate teenustest/toodetest.
  • Kui uuritakse, mida mina täna kasutan ja mis selle juures meeldib.
  • Kui uuritakse, mis on minu ootused tootele/teenusele.
  • Soovin dialoogi, mis teemad mind selle toote/teenuse valikul mõjutavad.
  • Kui ma saan päriselt vastuse, miks ja milleks mina seda vajan.

Selle bloki kokkuvõte on - "sina ei ole oluline", vaid klient on.

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

KLIENDI TÕDE

Järgmine

KÕHUTUNNE

Jaga seda artiklit