KLIENT ON SIISKI INIMENE

Aeg-ajalt tasub hoog maha võtta ka müügis, et suure usu ja müügitehnika kõrvalt tulla tagasi "baastasemele".
Sest klient on ka inimene ja tal on samad "mured", kui sul. Ja kui sa nendega ei arvesta, siis võid jääda "lõksu", kus sinu oskused ei aita nii palju, kui võiks.

Arvesta nende 3`ga:

  1. Inimene ei taha muutusi, sest automaatselt aju näeb selles ohtu ja seda isegi siis, kui see on meile kasulik.
  2. Inimene on mugav ja tahab kõike kiiresti, kus üks tablett võiks kohe kaotada 10kg kehakaalu vs treeningud jne.
  3. Sinu teenus/toode ei ole kliendi elus prioriteet ja seda isegi siis, kui ta seda iga päev tarbib.
Kui baas on meeldetuletatud, siis nüüd on sinu mõelda, kuidas SINA:
  • Võtad maha hirmu?
  • Teed oma teenuse/toote ostu võimalikult mugavaks, lihtsaks ja kiireks?
  • Hoiad ise "kontrolli", et klient sinule mõtleks?

Kommentaarid

Email again:

Eelmine

KONTROLLI VASTUVÄITEID

Järgmine

KESKKOND JA MÜÜK

Jaga seda artiklit