Viimastel aastatel on paljud Eesti ettevõtted hakanud otsima võimalusi, kuidas toimetada keskkonnasäästlikumalt ja see on väga lahe + oluline, sest nende mõju on suur ja positiivne.
Lisaks otsitakse rohkem ka lahendusi, kuidas oma toodete ja teenustega aidata ka klientidel keskkonnasäästlikumat elustiili ellu viia ja usun, et see saab olema kõige olulisem.
Küll näen selles teemas paari ohukohta müügis, mida aeg-ajalt juba kohtab:
  • Kui sinu ettevõte tõesti hoolib keskkonnast, siis palun ära keera seda otseselt enda müügiks(kaudselt teed seda niikuinii). Näiteks pakkumised: Kui ostad/tellid meilt, siis istutame puu, paigaldame päikesepaneeli, soetame elektriauto vms. 
See kahjuks ei ole usutav/siiras ja sa võid rikkuda kõik eelneva hea, mis oled loonud. Mõtle, kui ma ütleks, et ma olen väga lahke inimene ja kingin haiglale kiirabiauto, kui sa mulle raha kannad. Kuidas tundub?

  • Ära jää lõksu, kus arvad, et toote/teenuse müügiks piisab nüüd keskkonnasäästlikkuse argumendist. Nii ilus, kui see mõte ka ei ole, siis inimesi huvitab enda kasu ja vähesed on valmis ainult keskkonna nimel muutuma. Jätkuvalt pead sa looma kliendile otsest kasu: mugavus,  säästlikkus(kasvõi tulevikus), turvalisus, lihtsus ja muu selline ehk mis läheb kliendil paremaks.

Enda näide on kitsas, aga siiski mainin ära, miks ostsin elektriauto. Sest minu jaoks on see äge vidin ja mulle meeldib, kuidas elektriauto sõidab(minu otsene kasu/väärtus). Jah, keskkonnasääst oli oluline, kui valida teiste autode vahel ja see toetas, aga minu kasu täna ja kohe sai olulisemaks. Kuidas sinul?