Minu jaoks "kõhutunne" müügis võrdub hüpoteesiga, mis tekib meie alateadvuses ja sellel võib olla positiivne ja negatiivne tagajärg.
Positiivne "kõhutunne" on see, kui meil on sisemine usk, midagi uut proovida ja katsetada. Ja kuna see tuleb meie seest, siis me usume seda suhteliselt pimesi ja hakkame kiirelt tegutsema.
Müügis katsetamine ja uue proovimine on lihtsalt hädavajalik lahenduste leidmiseks. Küll on siin oluline jälgida, et sellele "kõhutundele" saad jooksvalt juurde ka info, mis selle õigsust kinnitavad või ümberlükkavad. Seda kõike selleks, et "kõhutunne" sind valel teel ei hoiaks liiga kaua.

Negatiivne "kõhutunne" tuleb müükaritel tihti välja, kui neil on vaja põhjendada negatiivseid tulemusi. Kus kaitses “kõhutunne” pannakse steroididele ja võimendatakse seda alateadvuses endale sobivas suunas. Ja see läheb neil ka tihti läbi, sest neil endal on sellesse usk suur ja me teame, et usk on müügi alus.
Ka siin on ülimalt oluline saada "kõhutundele" juurde faktid ja mahud. Seda kõike sellepärast, et sa ei läheks parandama või looma valet asja. Asi ei ole tavaliselt selles, et "pealkiri" on vale, vaid selle mõju ei pruugi olla nii suur või tähtis.