Tegevuspõhised eesmärgid ehk mõõdad tükke, mis tekitavad võimaluse müügiks. Näiteks: koputused uksele; kõnede hulk; e-kirjade maht; pakkumise tutvustamiste arv; kliendi külastused jms. Positiivne on see, et tulemus sõltub 100% müügiinimesest ja vabandusi on vähem, sest ei saa süüdistada klienti, pakkumist ja toodet/teenust, kuna sa ei mõõda müügitükki ega sellest tulenevat raha, vaid müügiinimese enda panust.
Muidugi ainult tegevuspõhistest eesmärkidest ei piisa, kui sa ei jälgi panuse kvaliteeti. Kõige lihtsam viis on panna kontrollnumbriks müügiprotsent ehk õnnestunud müügid vastu tegevust.
Ja olenemata sellest, kuidas sina müüke mõõdad, soovitan aegajalt tõsta eesmärke näiteks 50 -100%, sest siis on võimalus, et leitakse uusi lahendusi ja võimalusi. Kui tõusud on 5-15% ei pane see kahjuks teisiti mõtlema ega käituma. Loomulikult peab seda toetama motivatsioonisüsteem, mis ei tohi olla karistatav ehk sa ei saa midagi , kui 100% tõusu ei tule. Pigem vastupidi, kui sa selle saavutada saad näiteks 4 kordse tulemustasu ja loo ka eraldi vahesammud maksimumini jõudmiseks.
Kommentaarid