Personalikulu on suurimaid kulusid ettevõtetes, aga me ikka laseme seda korstnasse rohkem kui vaja.
Panin kokku näited, kuidas see raha müügitiimides põleb, et sa saaksid selle listi enda tiimis või ettevõttes läbi käia ja reageerida reaalsusele:
- Oodatakse liiga kaua - mure/kitasaskoht müügitulemustes on teada juba pikalt (see võib olla aasta või rohkem), aga reageerimist sellele ei ole, kuna see on ebamugav või puudub endal lahendus.
- Tekitatakse lagi - tiimid on paigas, juht on paigas ja tegelikult ei teatagi, mis on potentsiaal, sest puudub võrdlusmoment.
- Eesmärgistatakse ainult eurot - müügiinimeste tegevused ja nende mahud ei ole pildis ehk tublim on see, kellel on suurem kliendibaas tellimusi.
- Juhid kaitsevad end - juhid ei too välja kitsaskohti, potentsiaali, mis näitaks neid halvas valguses või paneks pingutama. Hullemad on olukorrad, kus isegi moonutatakse tulemusi.
- Aeg müügikoolitusteks puudub - inimestel ei ole aega enda arenguks, koguaeg on kontaktis kliendiga. Praktika on parim vahend arenguks, aga müügiinimesed ei julge tihti uusi asju kliendi peal proovida ja seega teooria ei lähe praktikasse.
- Ebavõrdsus tiimides - nõrku hoitakse liiga kaua ja tugevamad sellepärast lahkuvad, eriti olukordades, kus tulemustasu osakaal on väike.
- Tiim hoiab tagasi - kiusatakse uusi ja tugevaid müügiinimesi, kui nad toovad päevavalgele potentsiaali.
- Ei pingutata - et vältida tulevikus eesmärkide kasvu.
Kommentaarid