Müügiinimesed teevad tuhandeid ja tuhandeid kordi samu tegevusi ning klientide suunal tehakse samas koguses müügikatseid. See kõik võib olla mõlemale poolele väsitav, üksluine ja isegi tüütu, selleks vajabki müük värskust.
Mis on värskus müügis? See on võime näha müügitööd uue pilguga, kohandada lähenemist vastavalt olukorrale ja olla valmis katsetama uusi mõtteid ja meetodeid.
Sa pead eristuma hallist massist, sest muidu kaotad sa vajaliku sära ja kliendis tekib müügiblokk, kui kõik on ühesugune: samad laused, samad müügikanalid ehk kõik on korduv ja klient paneb sind teistega ühte patta.
Arusaadavalt ei tule värskus müüki iseenesest. See nõuab avatust uutele ideedele, riskimist ja mugavustsoonist välja tulekut. Mõned variandid millele mõelda:
Sa pead eristuma hallist massist, sest muidu kaotad sa vajaliku sära ja kliendis tekib müügiblokk, kui kõik on ühesugune: samad laused, samad müügikanalid ehk kõik on korduv ja klient paneb sind teistega ühte patta.
Arusaadavalt ei tule värskus müüki iseenesest. See nõuab avatust uutele ideedele, riskimist ja mugavustsoonist välja tulekut. Mõned variandid millele mõelda:
- Uued ja kaasahaaravad kampaaniad - müügiinimene tahab ägedat uut infot jagada ja kliendid soovivad osa saada millegist erilisest + loomulikult neile kasulikust.
- Müügikoolitused ja töötoad - juba rutiinist välja tulemine on väärtus ja kindlasti uus info tekitab usku võimalustesse.
- Uued inimesed tiimi - meil on erinevad kogemused, väärtused ja mõtted, mida kirjum on seltskond, seda parem. Küll selleks ei ole vaja oodata, et keegi lahkub, vaid saab ajutiselt kaasata näiteks mind:)
- Klientide tagasiside lugemine/jagamine - selgelt uute ideede allikas ja kindlasti ka usu tekitaja, et teeme õiget asja.
- Uued töövahendid/tehnoloogiad - mis lihtsustavad mingeid tegevusi, et saaks keskenduda prioriteetsematele asjadele.
- Müügivõistlused - hasart on müügis parim motivaator ja lisamotivatsioon on alati restardiks hea.
- Erinevate asjade katsetamine/pilootimine - müügis enamus asju on subjektiivne ja meil on vaja saada mõtetele data taha, et teha otsuseid. Rutiinist välja tulemine ja asjade proovimine, kus võib eksida on vajalik ja põnev.
Kommentaarid