See, et müük on kõikuv, ei ole kellelegi uudis. See aga ei tähenda, et seda ei saaks kontrollida.
Kõige lihtsam lahendus on vaadata üle oma müügitegevused/protsess. Mida sa teed, mis järjekorras ja kas pead sellest ka kinni? See viimane on ülimalt oluline, et sa näiteks: kümne järjestikkuse ebaõnnestumise järel ei satuks "paanikasse" ja ei hakkaks lahmima. Pead usaldama protsessi, sest kõike ka õigesti tehes, ei sobi su pakutav lahendus kõigile, ajastus on vale jne. Kui aga jätkad protsessiga, võivad viis kontakti järgmisena õnnestuda.
Et protsessi luua või parandada, vasta alustuseks nendele küsimustele:
Ära jää lõksu-"ma teen palju ja olen töökas", sest valede asjade suurtes kogustes tegemine ei aita.
Palun analüüsi end!
Et protsessi luua või parandada, vasta alustuseks nendele küsimustele:
- Mitu protsenti katsetest sul täna õnnestub klienti aidata?
- Kas sa saad seda tulemust kellegi teisega võrrelda?
- Kas sinu tulemus vs teiste tulemus on erinevad?
- Kui sa ei ole oma tulemustega rahul, siis kas sa oled midagi endas muutnud, midagi arendanud?
- Kas sul on süsteemsus tegevustes või teed asju siis, kui need sisse tulevad?
Ära jää lõksu-"ma teen palju ja olen töökas", sest valede asjade suurtes kogustes tegemine ei aita.
Palun analüüsi end!
Kommentaarid