See, et müük on kõikuv, ei ole kellelegi uudis. See aga ei tähenda, et seda ei saaks kontrollida. 
Kõige lihtsam lahendus on vaadata üle oma müügitegevused/protsess. Mida sa teed, mis järjekorras ja kas pead sellest ka kinni? See viimane on ülimalt oluline, et sa näiteks: kümne järjestikkuse ebaõnnestumise järel ei satuks "paanikasse" ja ei hakkaks lahmima. Pead usaldama protsessi, sest kõike ka õigesti tehes, ei sobi su pakutav lahendus kõigile, ajastus on vale jne. Kui aga jätkad protsessiga, võivad viis kontakti järgmisena õnnestuda. 

Et protsessi luua või parandada, vasta alustuseks nendele küsimustele:
  • Mitu protsenti katsetest sul täna õnnestub klienti aidata?
  • Kas sa saad seda tulemust kellegi teisega võrrelda?
  • Kas sinu tulemus vs teiste tulemus on erinevad?
Sa pead aru saama, kus sa täna oled? Kahjuks paljud müügiinimesed ei oska öelda oma õnnestumise suhet. Alles siis, kui tead vastust, saad hakata otsima MIKS?
  • Kui sa ei ole oma tulemustega rahul, siis kas sa oled midagi endas muutnud, midagi arendanud?
Kas midagi saab muutuda(mis sinu kontrolli all), kui sa endaga ei tegele? Müügis on meil palju hirme ja nendega tuleb tegeleda, mitte neid protsessist/tegevustest välja jätta. Õppides ja neid tehes väheneb ainult hirm, mitte mingi motivatsioonikõne, kõva muusika vms.
  • Kas sul on süsteemsus tegevustes või teed asju siis, kui need sisse tulevad?
Kas suvaliselt asju tehes saab nimetada süsteemsuseks? Sul peab olema kava, millal midagi teed. Näiteks: millal teed kontakte, millal teed järeltegevusi, millal saadad pakkumisi jne. Jaga asjad blokkideks, mitte ära tee neid segamini, sest see ei ole efektiivne.

Ära jää lõksu-"ma teen palju ja olen töökas", sest valede asjade suurtes kogustes tegemine ei aita. 

Palun analüüsi end!