ODAV HIND EI OLE LAHENDUS

Saan pidevalt telefonimüügi kõnesid, kus tooted/teenused, mida pakutakse on aluspükstest kuni sideoperaatoriteni välja. Pakutav on küll erinev aga kõne algused on tihti sarnased, kus esimese asjana lüüakse letti soodushind ja sealjuures arusaamata, mis on minu vajadused.

Minu viimase aja „lemmikud“ on mündimüüjad, kes alustavad kõne kohe ca 75% allahindlusega ja siis tekib meil väike konflikt, sest nemad ei saa aru, miks ma nii heast pakkumisest tahan loobuda.

Kui sa müüd münte siis pead ju eeldame, et 98% kellele sa helistad ei vaja su toodet ja natukene naiivne on eeldada, et nad hakkavad seda kohe vajama, kui teed hea hinnapakkumise. Saaksin veel aru, kui sa müüd teenust/toodet, mida enamus inimesi juba kasutab ja hinnavõidu kuvamine aitab sul kontakti saavutada.

Kui sa müüd sellist toodet, mida mass ei vaja siis minu soovitus on proovida kõigepealt tekitada vajadus ja seejärel hea hinnapakkumisega tehing lõpuni viia.

Näiteks mulle pakutud mündid on suhteliselt odavad selle “hea“ pakkumisega ja jäävad ca 20€ juurde. Ja mulle saaks selle müüdud küll, kui mind viidaks kuskile nostalgia radadele ja pakutaks münti valmimisaastaga 2000, kui lõpetasin keskkooli või viidataks võimalikule mälestusesemele, mis on seonduv lähedastega või lähiaja sündmustega.

Seega jäta meelde, et ainult odav hind ei ole lahendus sinu müügieesmärkide saavutamiseks. Oluline on luua väärtus ehk kliendi kasu ja siis klient saab otsustada, kas see summa on sobilik.

 


Kommentaarid

Email again:

Eelmine

AKTIIVMÜÜK MEELDIVAMAKS

Järgmine

ÕIGE MÜÜGITREENING

Jaga seda artiklit