Et omandada mingit oskust, on vaja tahet, uut informatsiooni, aega selle teadmise omandamiseks ja rakendamiseks.
Suurimad puudujäägid ühekordsel müügikoolitusel on:
Annan mõned mõtted, kuidas müügikoolitusest ikka kasu saada:
Põhilisteks takistusteks saavad:
Ise olen jõudnud sellise mõtteni ehk äkki peaks koolitus olema üldse teenuse sees? Näiteks midagi sarnast-> AITAN
- informatsioon on "vale" või on seda hoopis liiga palju
- ei ole aega selle rakendamiseks, et see kinnistuks
- osalemise põhjus on vale
- juhid ei osale
Annan mõned mõtted, kuidas müügikoolitusest ikka kasu saada:
- selgita välja konkreetne kitsaskoht, mida tahad parandada
- loo ise või osta sisse pikaajaline koolituste sari
- pane paika järelprogramm, et õpitu saaks ka kasutusse
- ära käsi kõigil müügikoolitusel osaleda
- juht peab olema samas infoväljas
Põhilisteks takistusteks saavad:
- juhtide oskused ja teadmised on erinevad
- igapäeva tegevused segavad ehk pole aega anda "trenni"
Ise olen jõudnud sellise mõtteni ehk äkki peaks koolitus olema üldse teenuse sees? Näiteks midagi sarnast-> AITAN
Kommentaarid