Et omandada mingit oskust, on vaja tahet, uut informatsiooni, aega selle teadmise omandamiseks ja rakendamiseks. 
Suurimad puudujäägid ühekordsel müügikoolitusel on:
  • informatsioon on "vale" või on seda hoopis liiga palju
  • ei ole aega selle rakendamiseks, et see kinnistuks
  • osalemise põhjus on vale
  • juhid ei osale
Mis on ju hoopis risti vastupidi sellele, mis soovitakse müügikoolitusega saavutada.

Annan mõned mõtted, kuidas müügikoolitusest ikka kasu saada:
  • selgita välja konkreetne kitsaskoht, mida tahad parandada
  • loo ise või osta sisse pikaajaline koolituste sari
  • pane paika järelprogramm, et õpitu saaks ka kasutusse
  • ära käsi kõigil müügikoolitusel osaleda
  • juht peab olema samas infoväljas
Minu arvamusel kõige suurem kitsaskoht on järelprogramm. See tuleb teemaks eriti juhul, kui müügikoolitus ostetakse sisse.

Põhilisteks takistusteks saavad:
  • juhtide oskused ja teadmised on erinevad
  • igapäeva tegevused segavad ehk pole aega anda "trenni"
Kokkuvõtteks soovitan omada pikaajalist programmi koos järeltegevustega, sest ühekordsed müügikoolitused on suure tõenäosusega olematu efektiga.

Ise olen jõudnud sellise mõtteni ehk äkki peaks koolitus olema üldse teenuse sees? Näiteks midagi sarnast-> AITAN