Aeg-ajalt on hea endale meelde tuletada, mis on sinu roll ja sinule seatud ootused. On täiesti normaalne, et igapäeva virr-varris fookused lähevad paigast, selleks ongi vaja neid teadvustada.
Sest, kui sa seda ei tee ja satud "autopiloodile", siis müügis hakkavad tekkima sellised errorid:
Müügis sa pead oskama teha restarti ja aitab lahti mõtestamine:
- Kas oled kuulnud/näinud või ise läinud natukene kurjaks, kui klient ei ostnud?
- Kas oled kuulnud/näinud või ise muutunud natukene tõrksaks, kui klient ei saanud aru?
Müügis sa pead oskama teha restarti ja aitab lahti mõtestamine:
- Klient, kellega sa suhtled, kuuleb sellest võib olla esimest korda. Tema ei ole süüdi, et sinu jaoks on see täna sajas kord.
- Klient, küsides palju küsimusi ja uurides, ei ütle sulle üldjuhul, et ta kohe ostab. Sa hakkad seda ise eeldama, kuna klient on aktiivne.
- Klient ei saa teemast aru kahe lause peale, kas sa äkki ise omandasid seda teadmist 2 kuud?
- Klient ise pöördus ostusooviga ja ikka ei osta. Kas sa tegelikult unustasid ise ära kliendi vajaduste/tulemuste/soovi kaardistuse ja kohe hakkasid lahendust pakkuma, sest klient ju küsis?
- Jne
Kommentaarid