Viimase aasta uudised kõlavad kõik sarnaselt:
“Majandus on keeruline.”
“Kliendid on ebaviisakad.”
Ja kui seda piisavalt kuuled, tekibki tunne, et midagi pole teha. Et peab lihtsalt ootama. Minust ei sõltu midagi.
“Majandus on keeruline.”
“Kliendid on ebaviisakad.”
Ja kui seda piisavalt kuuled, tekibki tunne, et midagi pole teha. Et peab lihtsalt ootama. Minust ei sõltu midagi.
Aga, kas see on päriselt nii?
Oliver Solberg võitis Rally Estonia täpselt sama autoga, millega teised ei jõudnud isegi poodiumile. Kuidas see võimalik on, kui kõik olid samas keskkonnas ja teistel oli rohkem kogemust?
Vahe ei olnud autos.
Vahe oli mõtteviisis.
Solberg tuli rajale alustaja hoiakuga – „kõik on võimalik“, „leiame uue viisi“.
Teised tulid mälestuse järgi – „vanasti oli parem“, „enne oli hoog sees“…
Ka Ott Tänak ütles pärast rallit: „Ma tulin siia mõttega, et see saab raske olema.“
Ja kui selline mõte on peas, käivitub punase auto efekt – sa hakkad märkama ainult takistusi ja saad kinnitust, et “näed, mul oligi õigus – enam ei mängi välja.”
Ma ei räägi, et peaksime fakte eirama. Ma ei väida, et see on lihtne. Aga müügis peab fookus olema tegevustel, mis kasvatavad usku.
🤔 Mida saad sina teha teistmoodi kui varem?
🤔 Kuidas saaksid mõjuda teistmoodi kui konkurendid, kes praegu lihtsalt ootavad või virisevad?
Enamus seletab, miks ei saa. Vähesed küsivad, kuidas siiski saaks. Ja just need võidavad müügis – isegi samade tingimuste juures.
Küsimus sulle:
Kas sa ootad paremat hetke või lood seda?
Ja kui sa juhid tiimi või esindad ettevõtet…
Mõtle iga sõna peale, mida sa meedias ütled. Kas see annab su inimestele usku ja liikumist või kinnistab, et midagi polegi teha?
Sest mõnikord ei takista meid olukord, vaid see, kuidas me sellest räägime.
Oliver Solberg võitis Rally Estonia täpselt sama autoga, millega teised ei jõudnud isegi poodiumile. Kuidas see võimalik on, kui kõik olid samas keskkonnas ja teistel oli rohkem kogemust?
Vahe ei olnud autos.
Vahe oli mõtteviisis.
Solberg tuli rajale alustaja hoiakuga – „kõik on võimalik“, „leiame uue viisi“.
Teised tulid mälestuse järgi – „vanasti oli parem“, „enne oli hoog sees“…
Ka Ott Tänak ütles pärast rallit: „Ma tulin siia mõttega, et see saab raske olema.“
Ja kui selline mõte on peas, käivitub punase auto efekt – sa hakkad märkama ainult takistusi ja saad kinnitust, et “näed, mul oligi õigus – enam ei mängi välja.”
Ma ei räägi, et peaksime fakte eirama. Ma ei väida, et see on lihtne. Aga müügis peab fookus olema tegevustel, mis kasvatavad usku.
🤔 Mida saad sina teha teistmoodi kui varem?
🤔 Kuidas saaksid mõjuda teistmoodi kui konkurendid, kes praegu lihtsalt ootavad või virisevad?
Enamus seletab, miks ei saa. Vähesed küsivad, kuidas siiski saaks. Ja just need võidavad müügis – isegi samade tingimuste juures.
Küsimus sulle:
Kas sa ootad paremat hetke või lood seda?
Ja kui sa juhid tiimi või esindad ettevõtet…
Mõtle iga sõna peale, mida sa meedias ütled. Kas see annab su inimestele usku ja liikumist või kinnistab, et midagi polegi teha?
Sest mõnikord ei takista meid olukord, vaid see, kuidas me sellest räägime.
Kommentaarid