Müügikontakt on paljude inimeste jaoks ebamugav, tüütu ja mõttetu. See tunne tekib paljuski sellest, et klient ei saa aru, et see kõne/kiri võib olla temale kasulik.
Ja kuna 80% müügikontakte on ühesugused, siis juba sellest tekib kliendil "müügiblokk". Hea uudis on see, et seda on võimalik leevendada.
Ja kuna 80% müügikontakte on ühesugused, siis juba sellest tekib kliendil "müügiblokk". Hea uudis on see, et seda on võimalik leevendada.
Alustuseks tuletan meelde, et müük on kliendi aitamine ja müügiinimese töö on välja uurida, kas see on võimalik. Müügiinimese töö ei ole ainult enda kasu ja eesmärgi täitmine.
Müügikontakt on võimalik teha meeldivamaks ja selliseks, kus kliendil tekib huvi arutada. Küll on selleks aega vähe ja selleks on kontakti algus.
Kuidas sa alustad on väga oluline ja see eeldab ennekõike eeltööd:
Kui leiad juba nendele 3`le küsimusele vastused, siis on sul võimalus panna klient kuulama, arutama ja mõistma, et selles võib olla ka tema kasu mängus.
Ükski klient ei taha saada kõne, kuna ta oli "valimis". Ja müügiinimene ei suuda üldjuhul ka müüa, kui ise ei usu ehk mõlemale ebakvaliteetne kontakt.
Ja eeltöö tegemiseks on palju võimalusi, näiteks:
Kui eelnev tehtud, siis sinu müügikontakt saaks alata umbes nii:
Tere, mina olen Rait.
Mind te tõenäoliselt ei tunne, aga ma panin tähele teie müügikonsultandi kuulutus cv onlines. Kas saan õigesti aru, et meeskond suureneb?
Müügis võluvitsa ei ole, aga see on kindlasti parem algus kui see:
Tere, mina olen Rait.
Helistan teile firmast Nomonkeybusiness OÜ ja pakume firmadele müügijuhtimise ja treenimise abi.
Mis sina arvad?
Müügikontakt on võimalik teha meeldivamaks ja selliseks, kus kliendil tekib huvi arutada. Küll on selleks aega vähe ja selleks on kontakti algus.
Kuidas sa alustad on väga oluline ja see eeldab ennekõike eeltööd:
- Miks sa just sellele kliendile helistad/kirjutad?
- Miks sa arvad, et saad aidata, mis on sinu hüpotees?
- Kas sa usud, et saad aidata?
Kui leiad juba nendele 3`le küsimusele vastused, siis on sul võimalus panna klient kuulama, arutama ja mõistma, et selles võib olla ka tema kasu mängus.
Ükski klient ei taha saada kõne, kuna ta oli "valimis". Ja müügiinimene ei suuda üldjuhul ka müüa, kui ise ei usu ehk mõlemale ebakvaliteetne kontakt.
Ja eeltöö tegemiseks on palju võimalusi, näiteks:
- Olemasoleva kliendi info on andmebaasides, kus näha tema ajalugu/kasutus/ostud jne.
- Ettevõtete puhul sotsiaalmeedia ja kodulehed aitavad.
- Äriregister aitab saada aimu kliendiprofiilist.
- Tänaval/internetis/lehes olev reklaam/kuulutus jne annab signaali ettevõtte fookustest.
Kui eelnev tehtud, siis sinu müügikontakt saaks alata umbes nii:
Tere, mina olen Rait.
Mind te tõenäoliselt ei tunne, aga ma panin tähele teie müügikonsultandi kuulutus cv onlines. Kas saan õigesti aru, et meeskond suureneb?
Müügis võluvitsa ei ole, aga see on kindlasti parem algus kui see:
Tere, mina olen Rait.
Helistan teile firmast Nomonkeybusiness OÜ ja pakume firmadele müügijuhtimise ja treenimise abi.
Mis sina arvad?
Kommentaarid