MÜÜGIKOOLITUS - MITTE MIDA, VAID KUIDAS Müügikontakte kuulates ja varjutades panen tihti tähele, et me teame, mida teha, aga me ei ole sageli mõelnud, miks me teeme, ning vähe tähelepanu saab see, kuidas teha. 1. detsember 2024 — Rait Videvik
SORRY, KUI OLEN TEINUD SU MÜÜGI RASKEMAKS Ma müüki sageli kirjeldan kolme sõnaga: vajadus + usaldus + hirm, aga ma vist olen eksinud😬. 7. november 2024 — Rait Videvik
MILLINE ON ERISTUV MÜÜK Müügi maine on pigem halvapoolne ja kui klient tunneb, et nüüd tuleb müük, siis ta läheb kaitsesse. Mis tegelikult ei ole ju see, mida me tahame, sest müük ei ole võitlus müüja ja kliendi vahel. Kliendil, aga on kogemus ja sinu ainuke võimalus on näidata, et see on teistsugune kontakt ja kaitset ei ole vaja ehk sa pead eristuma teistest. 16. juuni 2024 — Rait Videvik
MÜÜGI ABC, MILLELE ENAMUS EI SAA TEGUDES PIHTA Kui inimesed kuulevad sõna müük, siis esimesed asjad, mis sellega seostuvad on: TULEMUS, RAHA ja PÄHEMÄÄRIMINE. See annab müümisele kohe negatiivse kuvandi, mis ongi põhjendatud kui me teeme müüki isekalt. 26. aprill 2024 — Rait Videvik
TEENINDAV MÜÜK, MILLEGA ARVESTADA Teenindav müük on minu jaoks see müügikanal, kus klient teeb esimese sammu ise ehk pöördub oma soovi või küsimusega pakkuja poole. 12. märts 2024 — Rait Videvik
MÜÜK ON RASKEM, KUI SA KIIRUSTAD Me soovime kõike saada kiirelt ja null klikiga, aga see ei toimi müügis, sest klient ei usalda sind. 13. jaanuar 2024 — Rait Videvik
KUIDAS KASVATADA MÜÜGITULEMUSI AASTAL 2024 Müügis iga päev loeb ja panin sulle kokku enda poolsed soovitused, mida uuel aastal kasutusele võtta või vähemalt millele mõelda, et aidata võimalikult paljusid kliente. 1. jaanuar 2024 — Rait Videvik
TULEMUST EI TULE JA MOTIVATSIOONI EI OLE Rait, mis ma peaks tegema kui tulemust ei tule ja motivatsioon on kadunud? Sarnaseid küsimusi on minuni jõudnud viimasel ajal keskmisest rohkem ja siin on minu 6 mõtet/küsimust, millele sa võiks mõelda/vastata: 25. oktoober 2023 — Rait Videvik
PANE OMA MÜÜGIKONTAKT KOKKU Kõige parema müügikontakti saad kokku, kui paned end kliendi rolli ja mõtled läbi all olevad küsimused. Kuidas sa tahad, et sulle müüakse? 25. august 2023 — Rait Videvik
MÜÜK VAJAB VÄRSKUST Müügiinimesed teevad tuhandeid ja tuhandeid kordi samu tegevusi ning klientide suunal tehakse samas koguses müügikatseid. See kõik võib olla mõlemale poolele väsitav, üksluine ja isegi tüütu, selleks vajabki müük värskust. 31. juuli 2023 — Rait Videvik
KLIENDID ON SINU SUURIM MÜÜGITIIM Tavaliselt näeme kliente, kui meie teenuste/toodete tarbijad ja vähem saab fookust fakt, et nad on ka meie müügiinimesed. 17. mai 2023 — Rait Videvik
MÜÜK ON MÄNG Müük on nagu mõnus mäng sõpradega, kus kõigil on lõbus või vähemalt peaks see nii olema. Tean, et see alati nii ei ole, sest alustasime mängimist valest levelist ja sattusime kohe "lõpukolli" otsa, kus võitmiseks on vaja täpset aega kalendris, viimistletud plaani ja võlusõnu, et ära tuua kullakott. 1. märts 2023 — Rait Videvik
MIKS MÜÜK ON NÕME Sisuliselt iga päev kuulen arvamusi, et müük on pähemäärimine, pettus ja ainuke eesmärk on ettevõtte tulu. 13. veebruar 2023 — Rait Videvik
MÜÜGI MÕTTEVIIS ETTEVÕTTE KASVU ALUSEKS Müük mängib olulist rolli ettevõtte kasvus ja sul on kindlasti olemas müügistrateegia selle toetamiseks. Sa tead: kes on su sihtgrupp, kuidas konkurendid toimetavad, millega sa eristud, millised on müügikanalid ja nende eesmärgid jne. 2. veebruar 2023 — Rait Videvik
6 PUNKTI, MIKS MÜÜGITIIMID FEILIVAD Põhjuseid, miks müük võib ebaõnnestuda on sadu. Seekord panin kirja baaspõhjused, kus 85% on tegelikult juhtide "süü". 14. jaanuar 2023 — Rait Videvik
MÜÜGIEDU ALGAB PEAST Kui inimene tuleb müüki tööle, siis eeldame, et nüüd on vaja tooted/teenused selgeks teha ja lets go. Ja kui kogemust ei ole, siis teeme ka müügikoolituse ja korras. 5. jaanuar 2023 — Rait Videvik
KLIENDIRAHULOLU TAGAB LISAMÜÜK Kliendirahulolu ei taga "nimesildi olemasolu ja viisakas käitmine", sest see on elementaarne ootus. 15. detsember 2022 — Rait Videvik
TELLIMUS TRIKITAB Erinevate pühade ajal on jaekaubanduses ostumöll, kus kliendid ise ostavad. Sulle tuleb tellimus tellimuse järel ja müüma nagu ei peakski. Antud olukord, aga võib olla natukene riskantne ja seda müügikvaliteedi vaates. 4. detsember 2022 — Rait Videvik
RASKED AJAD, ME EI OSTA Majanduslik olukord on hetkel keerulisem ja ühe Linkedin küsitluse järgi koguni 61% müüki on sellest mõjutatud. Ma isiklikult ei usu, et see faktiliselt nii on ja arvan, et selles osakaalus on sees ka tunnetusliku poolt. 19. november 2022 — Rait Videvik
MÜÜK KORIDORIS Müük kaubanduskeskuse koridoris on tõenäoliselt teema, mille kohta on meil kõigil oma arvamus ja kogemus. 5. november 2022 — Rait Videvik
OOTA SELLE LAHENDUSEGA Enamik juhtudel klient ei tea, et tal on probleem/kitsaskoht. Kui tal see oleks teada, siis sul poleks vaja müüa ja ta juba telliks. 21. oktoober 2022 — Rait Videvik
ENNE, KUI KLIENDILE HELISTAD Müügikontakt on paljude inimeste jaoks ebamugav, tüütu ja mõttetu. See tunne tekib paljuski sellest, et klient ei saa aru, et see kõne/kiri võib olla temale kasulik. Ja kuna 80% müügikontakte on ühesugused, siis juba sellest tekib kliendil "müügiblokk". Hea uudis on see, et seda on võimalik leevendada. 9. oktoober 2022 — Rait Videvik
KUIDAS VALIDA ESIMENE TÖÖKOHT Me kõik müüme iga päev ja olenemata, kas saad sellest aru või mitte.…Oma ideed koosolekul…Sõbrale kino külastust…Lapsele toa koristust…Õpetajale tegemata töö põhjuseid 28. september 2022 — Rait Videvik
MIDA MÜÜGIS MÕÕTA Müügis on mõõdikuid palju ja nende juhtimine ei pruugigi nii lihtne olla, kui võiks arvata. 3. september 2022 — Rait Videvik
ROLLIMÄNG TÖÖTAB Kas sinuga on juhtunud nii? Su tiim või sa ise käisid müügikoolitusel, mille järel:Ei toimunud muutust?Müüginumbrid paranesid, aga ainult kaheks nädalaks? 13. juuli 2022 — Rait Videvik
NÄITA LAHENDUST Koolis matemaatikaõpetaja tahtis näha lahendust, et veenduda, kas said ikka aru ja ei kirjutanud kuskilt vastust maha. 16. juuni 2022 — Rait Videvik
KLIENDI HÄÄL Uurisin oma sotsiaalmeedia kontodel, kuidas inimesed tahaks, et neile müüakse. Ja vastused on siin: 16. märts 2021 — Rait Videvik
KLIENT ON RUMAL See, et sa seda postitust praegu loed on tõenäoliselt seotud ka pealkirjaga ja võib öelda, et pealkiri on oluline aga, kas see ka müüb? Kindlasti pealkiri üksi ei müü ja on väga oluline, et ootused, mis pealkiri tekitab saaks ka sisus rahuldatud, sest kui see nii ei ole, siis sa lõpuks kaotad lugejaid, mitte ei võida neid juurde. 31. august 2017 — Rait Videvik
KAS MÜÜK ON AINULT TEHING Kui me räägime müügist siis tihti mõistame selle all toimingut, kus raha vahetatakse mingi teenus/toote vastu aga unustame ära tõsiasja, et see on ainult tehing ja müük toimub enne seda ja tegelikkuses jätkub ka peale tehingut. Ja, et olla edukas ettevõtja või müügiinimene pead sa aru saama, et sa müüd 24/7, millest siis sünnivad aegajalt:) tehingud. 10. august 2017 — Rait Videvik